נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

6 מותגי משקפי שמש שאתם חייבים להכיר!

פנים של אישה

ידוע שלמשקפי שמש יש תפקיד חשוב בהגנה על העיניים שלנו מפני קרינה ושללא ספק, מדובר בפריט אופנה פופולרי.

האמת היא שגם בלי קשר לעונה, אנחנו רוצים להתחדש במשקפי שמש וכמובן, בכאלה עם מקסימום איכות וסטייל.

לשם כך, כדאי ואף יותר מכדאי, להכיר כמה מותגים לפני החיפוש במגוון רשתות האופטיקה.

 

המותג "רייבאן"

משקפי שמש רייבאן מתאפיינים באיכות גבוהה והרבה סטייל כבר למעלה מ-80 שנה, לכן אין זה מפתיע שהמותג הוא אחד מהמובילים בעולם. כמובן שבמותג זה, כל זוג עדשות מגנות מפני קרינת ה- UVובהחלט אפשר למצוא משקפיים שיתאימו למבנה הפנים. זאת ועוד, 3 הדגמים המוכרים: Wayfare, Aviator ו- ,Clubmasterהם דגמים קלאסיים שיישארו תמיד באופנה.

 

המותג "סלין"

סלין הוא מותג צרפתי, הידוע בזכות התיקים והבגדים ובעיקר, בזכות משקפי השמש שהוא מייצר. משקפי השמש מיוצרים מחומרים איכותיים ומעוצבים לרוב בצבעים כהים עם מסגרות בשילוב מראה קלאסי, עדכני ולא מוגזם. כשמרכיבים אותם, מיד מתווסף אלמנט צרפתי ואלגנטי ללוק שלנו.

 

המותג "גוצ'י"

מותג האופנה גוצ'י נוסד על ידי איש העסקים ומעצב האופנה האיטלקי, גוצ'יו גוצ'י ומכאן שם המותג. על משקפי השמש כמו על שאר פריטי האופנה, מוטבע סמל המותג (G כפול) ולכן, קל לזהות אותם מיידית. מבחינת האיכות, כלל משקפי השמש עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר ומבחינת העיצוב, מדובר במשקפיים נועזים עם סגנון קלאסי ונצחי.

 

המותג "אוקלי"

אוקלי הוא אחד המותגים הגדולים והאמינים ביותר בתחום משקפי השמש. במותג זה, עדשות המשקפיים מסירות שריטות וכתמים וחוסמות 100% מקרני האור UVA ו-UVB, כמו גם קרני UVC וקרני אור כחול. בנוסף לכך, המשקפיים מעוצבים בקפדנות כדי להבטיח מקסימום נוחות ועמידות ומבלי לוותר על מראה מסוגנן.

 

המותג "פרסול"

פרסול הוא אחד המותגים הוותיקים בעולם, בעל מוניטין מוצק בתעשייה ומציע מגוון רחב של מסגרות לשני המינים כאחד. משקפי השמש שהוא מייצר, הוכחו כעמידים לאורך שנים רבות ופרט לרמת עמידות גבוהה, הם מיוצרים בטכנולוגיה שמאפשרת לכופף בקלות את המסגרות המלוטשות כדי להתאים אותם טוב יותר לצורת הפנים.

 

המותג "טום פורד"

מותג אופנה זה נוסד על ידי מעצב האופנה האמריקאי, טום פורד ומאז הצגת המותג לראשונה ועד היום, כל הקולקציות שלו זוכות להצלחה רבה. משקפי השמש מעוצבים לרוב בצבעים כמו ברונזה, זהב ושמנת כדי להתאים לסוגים שונים של גווני עור והמסגרות שלהם עשויות באיכות מעולה.

 

לסיכום

יש אינסוף סוגים של משקפי שמש לבחירה בשוק והרבה פעמים קשה להחליט איזה זוג לקנות, אבל מה שברור זה שהם צריכים לספק הגנה על העיניים שלנו וכמובן שאין להתפשר על איכות גבוהה. בחירת משקפיים מהמותגים שהוצגו לעיל, לא רק שתבטיח איכות מעולה, אלא גם תתרום לנו למראה עם הרבה סטייל.

 

משקף מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה