נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מי ממנה את הבורר בהליך הבוררות?

הליך בוררות

בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט מקרי בוררות שבאים לידי ביטוי בין בעלי עסקים שונים. מקרים אלו נשמעים באמצעי המדיה השונים (רדיו, טלוויזיה וכו'). בעקבות ההתעניינות הרבה של הציבור בנושא, החלטנו להוציא סדרת מדריכים שתציג את כל המידע החשוב בנוגע לבוררות. מדריך זה הוא ה – 3 בסדרה והפעם נעסוק במינוי של בורר ומי מבצע אותו. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שדרוש לכם.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי

רגע לפני שנענה על השאלה המתבקשת שמופיעה בכותרת המדריך, ראוי לציין כי לא כתבנו את המדריך הנוכחי לבדנו. היה לנו חשוב לקבל פרטים מקיפים בנושא מטעם יודעי דבר בתחום. לכן, פנינו אל בעלי עסקים שונים שעברו הליך בוררות בחודשים האחרונים ושאלנו אותם את כל השאלות החשובות, למשל:

  • מי מוסמך לנהל את הליך הבוררות
  • מי ממנה את הבורר בהליך הבוררות?
  • איך בוחרים בורר להליך זה?

לאחר שקיבלנו את כל המידע המקיף בנושא, התחלנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיציג את כל הפרטים החשובים ביותר.

 

מי מוסמך לנהל הליכי בוררות?

יש פרט חשוב מאוד שעליכם לדעת רגע לפני שנעמיק במי שממנה את הבורר בהליך הבוררות. מדובר באדם שמוסמך לנהל את ההליכים הללו. הרי ללא מידע זה, לא ניתן להמשיך אל השאלה המתבקשת. אז מי שמוסמך לנהל את ההליך הזה או כל אדם באשר הוא.

זה יכול להיות מי שהוסמך לתחום, עורך דין או אדם שנמצא מוערך על ידי הממנה. אם אתם רוצים לקרוא פרטים נוספים על אנשים שעוסקים בתחום הבוררות ויכולים לבצע אותו, כדאי שתיכנסו אל הקישור הבא: https://www.borerut.com.

 

מי ממנה את הבורר בהליך הבוררות?

אלו שאחראיים על הבחירה של הבורר הם הצדדים שלוקחים חלק בהליך. הבחירה של הבורר מבוססת על סמכות מקצועית והערכה אישית שלו. שכן, חשוב מאוד לשים לב כי מדובר במי שיש לו את האפשרות להביא לפתרון של הסכסוך שקיים בין הצדדים. אם אתם מתכננים לבצע הליך של בוררות בקרוב, כדאי שתקראו בעיון רב את הפסקה הבאה ותגלו את הטיפים לבחירה נכונה של בורר.

 

איך בוחרים בורר על הצד הטוב ביותר?

יש כל כך הרבה אנשים שיכולים לשמש כבוררים בהליך הבוררות שלכם. עליכם לשים לב כי אתם בוחרים במי שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • אדם שידוע כהגון וישר
  • אדם שלא נוטה לאחד מהצדדים

אם בחרתם במישהו אתם לא בטוחים לגבי הניסיון שלו, אתם תמיד יכולים לבדוק פרטים מקיפים אודותיו ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם, קוראים יקרים, לדעת מי ממנה את הבורר בהליך של בוררות. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק לצאת ולבחור.

הליך בוררות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קלף בשרוול
אמן חושים בנהריה

אתם מחפשים פעילות שתוכל להיות מוצלח עבור האירוע הקרוב שאתם עושים בנהריה? חשבתם לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש או