נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מנעולנים מומחים בדרום

מנעול פתוח

מקצוע המנעולנות הוא מקצוע דיי עתיק, כבר בעת של פעם היינו יכולים למצוא אנשים שהעיסוק שלהם היה מנעולנות ועזרה לאנשים אשר היו תקועים.

גם בעבר כאשר לא היה רכבים או מנעולנים משוכללים עדיין אפשר היה לראות שהעיסוק הזה היה קיים וככל שעובר הזמן העיסוק הזה רק משתדרג ומקבל תפניות נוספות.

בכתבה שלפניכם נספר קצת על יכולות המנעולנים ועל מנעולנים מומחים בדרום.

 

מה מנעולנים עושים ויודעים לעשות-

  1. חיתוך מפתחות – מנעולנים יכולים לחתוך מפתחות למנעולים הנמצאים תקולים בין אם זה בדלתות של בנייני מגורים ומסחר, כלי רכב, כספות, חלונות וכו'.
  2. סיפוק מנעולים לחלונות ודלתות – מנעולנים יכולים לספק, שירות ותיקון מנעולי חלונות ודלתות אשר נמצאו תקועים או תקולים משמע פריצה למקומות שאין אליהם גישה עקב בעיה במנעול או אובדן מפתח. מנעולי דלתות וחלונות הם שניים מהסוגים הנפוצים ביותר של מנעולים לשימוש מגורים ומסחרי.
  3. שדירוג מערכת האבטחה ברכב או בדלת הכניסה – ישנם מנעולנים המסוגלים לספק ולהתקין מערכות בקרת גישה אלקטרוניות עבור לקוחותיהם, אולם זוהי התמחות שלא כל המנעולנים מציעים אבל אם חשקה נפשכם יש לא מעט מנעולנים בדרום שיודעים לספק את מערכת הבקרה הנ"ל.
  4. שיכפול מפתחות- מנעולן יכול גם לשכפל לכם מפתחות כפולים במידה ואתם מעוניינים שיהיה לכם יותר ממפתח אחד או שהחלפתם את המנעול ואתם רוצים להוסיף עוד מפתח כניסה.
  5. פריצה לכספות- במידה והכספת שלכם ננעלה או המנעול פתאום הפך לתקול למנעולן מומחה יש את היכולת לפתוח את המנעול של הכספת מבלי להרוס אותו ובכך לפתוח לכם את הכספת במינימום פגיעה ברכוש.

 

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים מנעולן מומחה בדרום?

קראו ביקורות- אם למנעולן שאתם שוקלים יש אתר בית, כדאי לקרוא מה הלקוחות אומרים עליו. זה ייתן לכם מושג כללי לגבי איכות השירותים שלהם ואיך המנעולן מתקשר עם לקוחותיו. אם מצבכם אינו חירום, מדוע לא לבקש מחברים ובני משפחה המלצות? הם לא ינווטו אותך לא נכון. המלצות אישיות הן איך שרוב העסקים הקטנים שורדים, לדוגמא אנו ממליצים על מנעולן בדרום קליק מנעולנים.

בדוק שהם מורשים ובעלי תקן-דרך קלה לוודא שאתם מקבלים שירות מנעולן איכותי היא לבחור מנעולן שהוא מורשה. אנו ממליצים תמיד לבחור מנעולן שיש לו רישיון. זה מעיד על כך שהם הלכו מעל ומעבר לוודא שהכל נמצא תקין ונכון ובכך להפוך להרבה יותר מקצועיים וטובים בתחום שלהם- המנעולנות.

זמינות- לעולם לא יהיה זמן טוב למצב חירום. זו הסיבה שמנעולנים רבים פועלים 24/7. אבל אל תניחו שהם כן. בדקו באתר של המנעולן את שעות העבודה שלו לפני שאתם מתקשרים, אחרת תבזבזו את זמנכם אם יתברר שהם לא עובדים מחוץ לשעות העבודה הרגילות.

 

הזמנה בלחיצת כפתור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קלף בשרוול
אמן חושים בנהריה

אתם מחפשים פעילות שתוכל להיות מוצלח עבור האירוע הקרוב שאתם עושים בנהריה? חשבתם לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש או