נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי כדאי לחשוב על מעבר לשעון חכם במקום שעון "קלאסי"?

שעון חכם

שעון קלאסי היה נחשב מאז ומעולם למעין סמל סטטוס. דגמים יוקרתיים משובצים ביהלומים אשר עוצבו בידי מעצבי על, או לחלופין שעונים פשוטים במחיר לכל כיס. בסופו של דבר מדובר על פריט שמראה את השעה ולפעמים גם תאריך. מנגד השעונים החכמים הם המילה האחרונה, הם פותחים בפנינו אפשרויות רבות אשר מעניקות לשעון את החיבור המושלם לטלפון, המחשב וללב שלנו. ואם אי פעם היה זמן שבו צריך היה להחליף את השעון הישן, אז זה הזמן.

 

מהו שעון חכם

העולם סביבנו מלא פיתוחים טכנולוגיים מדהימים, אנחנו לוקחים כמובן מאליו את הטלפון שהוא מחשב על שנמצא איתנו בכל מקום, מתרגלים בקלות לוויז שמותקן ברכב ולא מבינים איך אפשר היה לחיות בלי להפעיל את דוד המים מהרכב לפני שמגיעים הביתה. אז מובן שגם עולם השעונים לא נשאר מאחור.

השעונים החכמים שינו לחלוטין את האופן שבו אנו רואים את השעון כיום. השעון החכם הינו מערכת מופלאה ששולטת לחלוטין בכל חיינו. החל משליטה בטלפון דרך אמירה עיצובית ושכלה בשליטה באופן שאנו חיים את חיינו. השעון החכם יודע לנתר את הדופק, קצב הנשימות, לקבל הודעות ולענות לשיחות טלפון, וכן הוא גם מראה את השעה.

שעון חכם

מה הוא יודע לעשות?

השעון החכם הוא כאמור מערכת מידע בלתי נגמרת וכל זאת בגודל של עיגול בקוטר מספר סנטימטרים בודדים. ועדיין מגוון הפעולות, היכולות והמשימות שהשעון יכול ויודע למלא פונקציות שבעבר לא היה ניתן לחלום עליהם.

  • חיבור לטלפון – השעון חכם יודע לסנכרן את עצמו באופן מושלם אם מכשיר הטלפון הנייד כולל מענה לשיחות נכנסות ומעבר על הודעות. בנוסף כל ההתראות והעדכונים מוצאים את עצמם על צג השעון.
  • מאמן ספורט אישי – השעון חכם יודע לתפקד כמאמן כושר, יש לו יכולת למדוד דופק, תכנן מסלולי ריצה ולהראות את קצב ההתקדמות. הוא מתאים עצמו למגוון רחב של סוגי ספורט רבים.
  • נגן מוזיקה – ישנה אפשרות להפוך את השעון החכם לנגן מוזיקה לכל דבר ועניין ואף ברמה גבוהה.

 

היתרון של שעון חכם על שעון קלאסי

שאנחנו מדברים על שעון יד לאישה אנחנו בעצם מקבלים שעון שהוא הרבה יותר מאשר השעון הקלאסי המקובל השעון החכם מכיל בתוכו כל כך הרבה אלמנטים שהשעונים הקלאסיים.

  • אמירה עיצובית – השעון החכם הוא אמירה עיצובית מהדהדת. הצבעים המגוונים, היכולת לשלב בין רצועה לגוף השעון ובנוסף לשנות רצועה בקלות.
  • הדבר הנכון הבא – לפעמים צריך להבין, שמגיע הזמן, אז הוא מגיע. השעונים החכמים היום הם אלמנט שפשוט אי אפשר בלעדיו. הם עדכניים ומשאירים לשעונים המסורתיים אבק. מעולם לא היה זמן מתאים יותר מאשר היום להתחדש בשעון חכם מעוצב ועדכני.
  • שליטה על הכל – בעזרת השעון החכם אנחנו יכולים לנהל את חיינו בכל צורה שנבחר. השעון הוא הרבה יותר מתכשיט שמראה את השעה.

שעון חכם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי