נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך ליצור ספייס גדול יותר בחדר השינה?

חדר השינה ספייס גדול

חדר השינה, המקום הפרטי ביותר עבורנו בבית, בו אנו מתלבשים ומתארגנים ואליו אנו מגיעים כשאנו רוצים לישון, לנוח, או מחפשים קצת שקט. לעיתים, אנו עשויים להרגיש כי חדר השינה שלנו מעט קטן מדי ולא מאפשר עבורנו את המרחב שהיינו רוצים שיהיה ולפיכך, אנו רוצים לשדרג את החדר כך שיעניק לנו תחושה נעימה לה אנו זקוקים.

אם כך, ניתן להציע כמה טיפים טובים שיסייעו לכם לשפר את המרחב בחדר השינה שלכם, לגרום לו להראות גדול יותר ובהתאם לייצר אצלכם תחושה נעימה יותר:

 

8 טריקים לניצול נכון יותר בחלל חדר השינה

בדיקה מוקדמת של חלל החדר

בבואכם למלא את חדר השינה בריהוט, יש לסרוק לפני כן את גודל החדר, את יכולת ההכלה שלו מבחינת גודל וכמות הריהוט שניתן להכניס אליו.

 

רהיטים ופריטים

חשוב להבין איזה ריהוט נחוץ והכרחי שיהיה בחדר וכדאי לקחת מידות נכונות של ריהוט שיש להכניס לחדר, כך שלא יתפוס שטח גדול יותר ממה שהוא אמור לתפוס. יש לבחון האם יש פריטים מסוימים שניתן לוותר עליהם בכדי שלא תיווצר בחדר תחושת עומס.

 

סדר וארגון

אם קיים בלגאן בחדר, כך שחפצים מסוימים מונחים במקומות שלא מיועדים לכך, או שיש ערבוב שלם של חפצים, נדרש לעשות קצת סדר. ניתן להכניס חפצים מיותרים למקומות אחסון, למשל: לארון או לארגז מצעים, אם קיים בחדר ובאותה הזדמנות גם לפנות מהארון בגדים ישנים שלא בשימוש יותר, כך שיתפנה בו מקום לפריטים אותם תוכלו לאחסן.

 

צבעים

מומלץ לשים לב לשימוש בצבעים בחדר, כך שכדי יצור תחושה של חדר גדול ומרווח, יש להשתמש בצבעים בהירים, אשר מעניקים תחושה של ספייס גדול לעומת צבעים כהים שעשויים ליצור תחושה של חלל קטן בחדר.

 

ריהוט מותאם שחייב בכל חדר שינה

מראות

עשויות ליצור אף הן תחושה של מרחב גדול בחדר, ע"י ההשתקפות בהן. לפיכך, מומלץ לתלות מראה גדולה על הקיר או להכניס לחדר ארון הכולל מראה חיצונית התלויה עליו.

 

שימוש במדפים

עשוי לעזור מאוד באחסון וארגון של החדר. כמה מדפים תלויים בקיר, בהם תוכלו להניח חפצים, ספרים ופריטים שונים, עשויים מאוד לתרום לתחושה של מרחב גדול יותר בחדר, חדרי ארונות זוהי דוגמה מצויינת לניצול נכון של חלל החדר של כל הבית. לעומת לארון גדול שעלול לתפוס מקום נכבד בחדר השינה.

אם מדובר בחדר קטן מאוד, ניתן אף לוותר על ארון הבגדים (אשר תופס חלק ניכר משטח החדר) ולהשתמש במקומו בפינת אחסון הכוללת מתלים ומדפים.

 

מיטה מתקפלת

עשויה אף היא לתרום תחושת מרחב גדול יותר לחדר. ישנם חדרים אשר מיטה זוגית, למשל, תופסת בהם חלק ניכר ולפיכך נוצרת תחושת צפיפות. בעיה זו ניתנת לפתרון ע"י מיטה נפתחת, מיטת ספר או כל מיטה אחרת שמתקפלת ותופסת הרבה פחות מקום.

 

לסיכום

על מנת שנוכל להגיע לניצול נכון יותר של השטח בחדר השינה, עלינו להבין שיש מספר אלמנטים שבהם נוכל לעשות שימוש קולקטיבי ובכך נוכל להקנות לחדר השינה מראה נקי ומרענן יותר ומסודר.

כדוגמת: חדרי ארונות, מדפים במקום שידות, ספרייה במקום שולחן במידת הצורך ומנורות תלויות זוהי גם אופציה, לסידור הרהיטים בחדר השינה ישנה חשיבות עליונה!

בהצלחה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
חדר שינה
מה ילדים צריכים בחדר שלהם?

בתור הורים אתם בוודאי נמצאים במצב בלבול גדול. מבין כל החיתולים, האוברולים, המשחות והתרופות שאתם צריכים להצטייד בהם, מציפות

תמונה מעוצבת
ללמוד עיצוב גרפי לבד

אתה חושב על עיצוב גרפי בתור מקצוע לחיים אך לא לגמרי ברור לך האם זה משהו שיכול להתאים? תוהה

חלל חוץ
איך לעצב מטבח חוץ

אין ספק שמטבח חוץ הוא פתרון מעולה לאנשים שאוהבים לבשל; בין אם זה טיגון או בישול ארוך, כל העבודה