נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עיצוב סלון הבית – כיצד לעשות זאת נכון?

חדר מעוצב וצומח

בעת שיפוץ או רכישת דירה חדשה, ישנה הזדמנות לעצב את סלון הבית באופן אסתטי לפי הצרכים ובהתאם לטעמכם האישי. המאמר יעסוק בעיצוב סלון הבית באופן האופטימלי ביותר.

 

עיצוב הסלון בהתאם לעיצוב הבית

עיצוב פנים של בית צריך להיות בהרמוניה ובאותו סגנון בכל החללים שלו. הכוונה לבחור בסגנון דומה כדי לא ליצור בלבול במראה שלו. למשל, סגנון מטבח כפרי לא יתאים לסגנון סלון מודרני, אך אם בוחרים בסגנון אקלקטי בהחלט ניתן לשלב כמה סגנונות שיהיו מותאמים על פי טכניקות שונות. למשל סגנון קלאסי וסגנון כפרי יכולים להשתלב היטב.

לפיכך, יש לתכנן היטב כיצד רוצים לעצב בית באופן שיצור אחידות הן מבחינת הריהוט והן מבחינת הצבע. אם מעצבים מטבח פתוח בסגנון מודרני המשתלב עם הסלון, חשוב להמשיך באותו קו. כמו כן, פינת אוכל המשתלבת עם הסלון צריכה להיות בהתאמה אליו.

 

הסלון המודרני

סלון בסגנון מודרני לא צריך להיות עם הרבה אלמנטים. העיצוב שלו פשוט ונקי ובכך הוא שומר על אלגנטיות ומקבל מראה יוקרתי באמצעות החלל הגדול והריהוט שמכניסים אליו. בסגנון זה חשוב לבחור בריהוט המשלב ספה גדולה מעור או בד ושתי כורסאות, שטיח אסטטי באותו גוון ושילוב נכון של גופי תאורה ואלמנטים אחרים כמו, וילונות, תמונות ואקססוריז נוספים.

הגוונים בעיצוב המודרני הם בהירים מכיוון שבכך מקבלים תחושה של חלל גדול. חומרי הגלם משלבים עץ, מתכת וזכוכית. כמו כן, בבתים רבים בוחרים במזנון ושולחן קטן או ללא מזנון כלל.

כמה שפחות אלמנטים יצרו תחושה של מרחב. ניתן לתלות תמונה מודרנית אחת גדולה, להוסיף אגרטל דקורטיבי וגופי תאורה כמו לדים או ספוטים. חשוב לבחור בריהוט מרווח ונוח, המתאים לצרכי אירוח ובה בעת יהיה מיוחד ומרשים.

 

עיצוב אקלקטי לבית

במידה ובחרתם בסגנון המודרני, תוכלו להפוך אותו בקלות לאקלקטי אם תשלבו ישן מול חדש. צריך להיזהר לא ליצור עומס ולהתפזר ליותר מדי כיוונים.

יש לבחור בעוגן מסוים ומשם לצאת לכיוונים אחרים, לשמור על צבעים ניטרליים ולעשות שימוש בחומרי גלם שונים ולא סטנדרטיים, כך שייווצר איזון. בסגנון זה עושים שימוש בחומרים כמו: אבן, עץ ובדי כותנה ומשי ששוברים את הגוון הניטרלי ומכניסים לו עניין וחיים. חלק זה משתלב בחיפוי הרצפה, בריהוט ובאבזור דקורטיבי.

ניתן לעצב את אחד הקירות בסלון בתצלומי המשפחה בסיטואציות שונות כחלק עיצובי ולתלות אותם בצורה מודרנית או לעשות שימוש במסגרות מודרניות. בסגנון האקלקטי לממד האמנותי יש חלק נרחב ולכן משתלבים בו היטב יצירות אומנות או אלמנטים תלת ממדיים.

כמו כן, כאשר החלל בעל גוון בהיר, רצוי לשלב בו גופי תאורה עומדים או מנורות שולחן בהתאמה לריהוט ובכך לשמור על סימטריה. במידה ובחרתם לצבוע את החלל בגוון כהה, חשוב לאזן ולרכך אותו באביזרים צבעוניים כמו כריות עם הדפסים ווילונות מבדים אטומים.

 

בית מעוצב ונקי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב
חדר שינה
מה ילדים צריכים בחדר שלהם?

בתור הורים אתם בוודאי נמצאים במצב בלבול גדול. מבין כל החיתולים, האוברולים, המשחות והתרופות שאתם צריכים להצטייד בהם, מציפות

תמונה מעוצבת
ללמוד עיצוב גרפי לבד

אתה חושב על עיצוב גרפי בתור מקצוע לחיים אך לא לגמרי ברור לך האם זה משהו שיכול להתאים? תוהה

חלל חוץ
איך לעצב מטבח חוץ

אין ספק שמטבח חוץ הוא פתרון מעולה לאנשים שאוהבים לבשל; בין אם זה טיגון או בישול ארוך, כל העבודה