נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עשיתי ניסוי על עמוד האינסטגרם שלי: קניתי עוקבים, ואלה המסקנות שלי

אינסטה

חשבון האינסטגרם שלי היה חלש, כ-50 עוקבים מאז שפתחתי אותו לפני שנים.

כשראיתי ששום דבר לא זז, החלטתי לעשות שינוי ולקנות עוקבים בהדרגה. קבלו את המסקנות של הניסוי.

 

מדוע החשבון שלי באינסטגרם חלש?

השקעתי לא מעט זמן בהעלאת פוסטים או סטוריס מעניינים בנושאים שונים הכוללים מתכונים טעימים שניסיתי, טיולים מאתגרים בארץ ובחו"ל ועוד, אך מספר העוקבים שלי לא נסק למעלה ונשארתי עם כ-50 עוקבים שמדי פעם עשו לי לייקים. לא היו שיתופים של התכנים שהעליתי ומעולם שום סרטון לא הפך לויראלי. מידת הפופולריות שלי והחשיפה נשארה מינימלית ושום דבר לא זז. ואז החלטתי לעשות מעשה! שמעתי שבאמצעות קניית עוקבים אוכל להביא לתאוצה של הפרופיל שלי באינסטגרם. בתחילה לא האמנתי כיצד זה קורה, אבל אז הסבירו לי.

 

איך קנייה של עוקבים משפרת את עמוד האינסטגרם?

לאינסטגרם שהיא אחת הרשתות החברתיות והמובילות ביותר יש אלגוריתם אשר מזהה את מספר העוקבים והמעורבות שלהם בתכנים. כאשר יש מספר גבוה של עוקבים האינסטגרם מדרג את העמוד באופן כזה שהוא חושף אותו לעוד משתמשים. המשתמשים הללו מתעניינים בתכנים ומתחילים לעקוב אחר העמוד. קשה להאמין נכון? אז עשיתי ניסוי. קניתי 2,000 עוקבים בסכום מינימלי שלא פגע בכיס שלי והקסם קרה מעצמו. לפתע התכנים שלי נחשפו ליותר משתמשים, קיבלתי לייקים מאנשים שאני לא מכירה והם החלו לעקוב אחרי ולפרגן בתגובות. תוך זמן קצר העמוד שלי צבר תאוצה וכמות העוקבים שלי הגיעה למספרים שעליהם בחיים לא חלמתי. חשוב לציין שהחשבון שלי היה ציבורי ולכן קיבלתי עוקבים מכל העולם. כאשר פותחים חשבון פרטי יש לאשר את העוקבים. אך המטרה שלי הייתה ברורה, להגדיל את מספר העוקבים מכל העולם ולהביא את העמוד שלי למידת פופולריות גבוהה.

 

איך קניתי עוקבים?

כדי לקנות עוקבים לא צריך להתאמץ. פשוט מוצאים חברה אמינה המספקת עוקבים איכותיים מישראל וממדינות אחרות באופן דיסקרטי ובהדרגה. כדי שלא יידעו שקניתי אותם בכל פעם נוספו עוד ועוד עוקבים מהחבילה שרכשתי עד שסיימתי אותה. בחרתי בחברה המעניקה אחריות ושומרת על אבטחה גבוהה הן בדרכי התשלום והן מבחינת הדיסקרטיות. אל החברה הגעתי באמצעות המלצות שהתפרסמו באתר שלה עם הצלחות מוכחות, מה שהרשים אותי מאוד. המסקנה הייתה חד משמעית – הניסוי הצליח ועמוד האינסטגרם שלי זינק למעלה מבחינת מספר העוקבים, נחשף למשתמשים נוספים וכמות העוקבים ממשיכה לעלות עד היום.

 

איך זה יכול לעזור גם לכם?

אם אתם אנשים פרטיים או עסקים שרוצים לקדם את העסק ברשת חברתית מובילה ולצבור מספר גבוה של עוקבים שיביאו לעוד עוקבים, תוכלו באמצעות הקנייה לשפר את מעמדכם, להגדיל את המכירות, להיות יותר פופולריים ולהיחשף ליותר קהלים. זוהי דרך קלה ומשתלמת ביותר.

 

איש דיגיטל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
לחצן עוקב
שים לי עוד עוקבים

בשנים האחרונות, תרבות צריכת התוכן והמידע השתנתה ללא היכר. מעיתונים בכל בוקר לצד הקפה, העולם התקדם אל דפדוף במסך

וואטסאפ ראשית
מה עדיף טלגרם או וואטסאפ?

וואטסאפ וטלגרם הן שתי אפליקציות המסרים המיידים המובילות בישראל ובעולם, ונראה שהתחרות ביניהן גוברת משנה לשנה – בדמות פיצ'רים