נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פורץ מנעולים או מנעולן ?

שירות מקצועי

כשנתקעים וצריכים שירותים של פורץ השאלה המתבקשת שעולה תמיד היא פורץ מנעולים או מנעולן?

מה ההבדל בויניהם?

והאם יש צורך בפורץ מנעולים כשיש שירותי מנעולנות בעולם?

נתחיל מהשאלה החשובה ביותר, מה השוני בין פורץ מנעולים למנעולן?

פורץ מנעולים כשמו כן הוא, הוא האיש אליו פונים במידה וכל מה שאתם צריכים זה לפרוץ את המנעול התקול.

להבדיל מפורץ מנעולים למנעולן יש תחומי עבודה רחבים יותר מפורץ מנעולים. תחומי העבודה של מנעולן:

 

החלפת צילנדר

למנעולן מומחה יש את כל הידע המקדים על איך להחליף צילינדר, איך לעשות עבודה טובה ונקייה מבלי להרוס את הדלת והמנעול הקיים ובנוסף אם תרצו שיכפול של המפתח החדש גם את זה המנעולן יודע לעשות.

 

פריצה לכל סוגי המנעולים הקיימים

נתקעתם כשהמפתחות האוטו בפנים? הדלת של הבית לא נפתחת? הכספת שלכם תקולה? למנעולנים מומחים את הרקע והידע הנכון לפרוץ כל סוג של מנעול באשר הוא מבלי להרוס את המנעול עצמו. גם אם המפתח שלכם נתקע בפנים מנעולן הוא האיש לפנות אליו במצב זה.

 

שדרוג מערכת האבטחה

אין ספק שאבטחת הבית היא אחד הדברים היותר חשובים לכל בעל נכס או שוכר. כשאתם שמים את הבטחון שלכם באיש מקצוע רצוי לקחת מישהו בעל רקע והסמכה שיודע להתעסק עם מגוון מכשירים מקצועיים ומערכות אבטחה שונות. למנעולנים טובים יש את היכולת לתקן ולשדרג את מערכת האבטחה שלכם.

הבדל נוסף שנוכל לראות בין מנעולנים לבין פורצי מנעולים שבשביל להיות מנעולן אתה חייב לעבור הכשרה ולקבל תקן מהמשטרה על העבודה שלך. לא כל אחד שרוצה להתעסק עם מנעולים וביטחון של אנשים יכול לעשות זאת ולמזלנו במדינת ישראל צריך לקבל תקן ממשטרת ישראל.

 

מה חשוב לחפש אצל מנעולנים לפני שמזמינים אחד?

מקצועיות

שימו לב לתחומי הידע שלו ולמה שהוא מבטיח כחלק מהשירות שלו. האם הוא מבטיח אחריות? סודיות? ביטחון? אין ספק שמקצועיות זה שם המשחק בתחום וחשוב לבחור אחד שיהיה אמין ושתוכלו לסמוך עליו.

 

המלצות

כמו שאמרנו בסעיף הקודם על מקצועיות, חשוב מאוד גם לקרוא המלצות על הבחור ולראות שהוא אכן אמין ומקצועי כמו שהוא טוען. יש המון חקיינים ורמאים בתחום ולכן המלצות זה מאוד חשוב. לדוגמא אם אתם מאשקלון אז כדאי שתחפשו מנעולן באשקלון ותקראו המלצות עליו.

 

זמינות

זמינות זה בונוס כשמדובר במנעולנים, כשיש מקרי חירום וממש נתקעים חשוב מאוד שהמנעולן יהיה זמין ויוכל לעזור לכם בכל מצב ובכל שעה שתזדקקו ואם הוא עובד 7\24 זה בונוס משמעותי לטובת המנעולן.

לסיכום, כמו שבוודאי קראתם יש הבדל מאוד משמעותי בין פורץ מנעולים לבין מנעולן. בין אם זה בתחומי האחריות שלו והעיסוק ובין אם זה מקור הידע שלו והתקן שהוא מקבל ממשטרת ישראל.

 

כדור ומנעול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קלף בשרוול
אמן חושים בנהריה

אתם מחפשים פעילות שתוכל להיות מוצלח עבור האירוע הקרוב שאתם עושים בנהריה? חשבתם לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש או