נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 פעילויות שיקפיצו את אירוע בר המצווה שלכם

תכנון האירוע

מזל טוב! תאמינו או לא אבל הילד הקטן שלכם אוטוטו יחגוג בר מצווה! אם התחלתם כבר לתכנן את האירוע, אתם בטח רוצים שהוא יהיה שמח ובלתי נשכח, שחתן בר המצווה והחברים שלו יעשו חיים ושהמשפחה תהנה גם. אבל איך בוחרים בין אינספור אטרקציות ופעילויות? קבלו 5 פעילויות שוות, שירימו את החגיגה שלכם למעלה וישאירו לאורחים חוויה בלתי נשכחת

 

  1. משחקי וידאו

פעילות מגניבה ביותר בדיוק כמו פעם! מכונת ארקייד עם משחקים לבר מצווה שפועלת כמובן בלי הצורך באסימונים. תוך חמש דקות מפתיחת אירוע, אנחנו די בטוחים שכבר ישתרך תור ארוך של שחקנים נלהבים, שפשוט חייבים לנסות את המכונה. כן כן גם בעידן של פלייסטיישן, למכונת משחק ארקייד עם צלילים וקולות ולוק רטרו מיוחד במינו, יש קסם נוסטלגי מגניב במיוחד.

 

  1. תא צילום

    גם בעידן הסלפי, אין על תא צילום לאירוע. אחת האטרקציות הכי אהובות שמרימות כל אירוע. קודם כל זו פעילות מגבשת לילדים, שאוהבים להתקשט בכל מיני תחפושות, לעשות פוזות מצחיקות ולהצטלם. תא צילום שקוף לדוגמה, מכניס גם נופך אלגנטי לעיצוב אירוע ויהפוך עד מהרה לאחת האטרקציות הכי אהובות ופופולריות בחגיגה. זה עוד לפני שהזכרנו את המזכרת הנפלאה שהיא התמונות המצחיקות והקורעות, שהאורחים ואתם תקבלו בסוף.

 

  1. מתנפחים לילדים גדולים

רגע שניה זו מסיבת בר מצווה או חגיגת יום הולדת שלוש בפארק? התשובה היא שזה בכלל לא עניין של גיל. כי המתנפחים המיועדים לילדים יותר גדולים, הם כיף אדיר. לדוגמה מתנפח בסגנון שער כדורגל, שניתן לבעוט אליו בכל הפסקה והוא אפילו סופר את הגולים או מתנפח קיר טיפוס שדורש מהילדים להפגין קצת שרירים.

 

  1. שולחנות משחק

    בחגיגת הבר מצווה הקרובה אתם חייבים אטרקציה שוברת קרח. אם יש מבוכה לפעמים בין האורחים בתחילה ואם רוצים לחמם את האווירה ולחבר בין המוזמנים, שולחנות משחק משותפים יעשו את העבודה! תוכלו לבחור בין סוגים רבים של שולחנות המיועדים למספר שחקנים: שולחנות ביליארד, כדורגל שולחן, הוקי אוויר לשניים ושלושה שחקנים ושולחן פינג פונג למתמידים.

 

  1. מתחם מולטימדיה

זה הזמן לטוס אל העתיד. מתחם מולטימדיה הכולל עמדות משחק של פלייסטיישן או אקס בוקס, משחקי מציאות מדומה עם המשקפיים האיכותיים הנלווים. סימולטור של מכונית מרוץ, סימולטור אופנוע, האפשרויות הן אין-סופיות! אחד הדברים הכי כיפיים ומרימים אירוע הוא משחק ה-Just Dance – משטח ריקוד אינטראקטיבי שמזיז את הגוף ומעלה את מצב הרוח בתוך מספר שניות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם עם קלפים
4 הפעלות בימי הולדת

כל הורה מכיר את הרגע המלחיץ הזה, שבו הוא צריך להחליט מה תהיה ההפעלה של יום ההולדת של הילד

ערכת קסמים
קוסם לפורים

פורים הינו חג שלם של ניסים וקסמים. לפי האגדות והסיפורים של פורים ובמיוחד לפי המסורת הדתית, חג פורים הינו