נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פתיחת סתימה פשוטה

סְתִימָה

סתימות פשוטות יכולות להוות מטרד רציני ולגרום לנזק ארוך טווח ואף להוות סכנה בטיחותית ובריאותית. לכן גם כשמדובר בסתימות פשוטות יש לתת להן את היחס הראוי ולטפל בהן בעזרת איש מקצוע לשחרור הסתימה, וזאת גם כדי לטפל במטרד וגם כדי למנוע נזק נוסף. אז איך תפתחו סתימה פשוטה ומה כדאי לעשות במקרה כזה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

מהי סתימה פשוטה?

סתימה פשוטה היא סתימה בצנרת בבית הנגרמת כתוצאה ממצא כלשהו אשר קל לאתרו ולהסירו מהצנרת. סתימה שכזאת תהיה סתימה שהטיפול בה יהיה פשוט ומהיר ולא יהיה צורך באמצעים מיוחדים לשם כך. יחד עם זאת, יש לציין שגם כאשר מדובר בסתימה פשוטה הנזק יכול להיות גדול, ובמיוחד אם מדובר במי ביוב המציפים את הבית וגורמים לדיירי הבית להיחשף לרעלים.

 

כדאי להיעזר באיש מקצוע לסתימה פשוטה

גם כשמדובר בסתימה פשוטה מומלץ להיעזר באיש מקצוע המבין בתחום. איש המקצוע ידע לטפל בסתימה באופן יעיל ומהיר. טיפול בסתימה פשוטה באופן שאינו מקצועי עלול לגרום להחמרת הסתימה בשל דחיקה של הגורם לסתימה פנימה יותר, ואף עלול להביא לנזק מאסיבי לצנרת בבית שלכם. במידת הצורך כדאי לפנות לאנשי המקצוע המומחים של אינסטלטור עכשיו.

 

איך תמצאו את איש המקצוע המתאים?

כשאתם מחפשים אינסטלטור שיסייע לכם בפתיחת סתימה פשוטה חשוב למצוא אינסטלטור מקצועי ומנוסה. אינסטלטור מקצועי ידע לפתוח את הסתימה במהירות וביעילות וכן ידע לומר לכם איך למנוע סתימה נוספת בעתיד. תוכלו להיעזר בהמלצות ממכרים או בהמלצות ברשת וכך למצוא אינסטלטור מומלץ, כך שתוכלו לסמוך עליו שידע לסייע לכם עם הבעיה.

 

כמה תעלה לכם פתיחת סתימה פשוטה?

מחיר ביצוע פתיחת סתימה פשוטה משתנה בהתאם לתמחור שעושה האינסטלטור על עבודתו, למרחק שהיה צריך לנסוע אליכם, לכמות הזמן שנדרש עבורו לטיפול בבעיה וכן לאמצעים שנדרשו ממנו. היות ומדובר בסתימה פשוטה והעבודה תהיה מהירה וקלה, לרוב מחיר פתיחת הסתימה יהיה נמוך.

 

איך תמנעו מצבים של סתימות נוספות?

כמו שחשוב לפתוח את הסתימה, חשוב גם להימנע מסתימות נוספות. גלו מהו החפץ שגרם לסתימה והשתדלו להימנע מהגעת חפצים דומים לצנרת. השתדלו לדאוג לניקיון הצנרת ודאגו לשים מסננים של לכלולים בפתחי צנרת וכך תמנעו הצטברות של שיערות, שאריות אוכל ועוד. חשוב להקפיד שמה שתורידו בצנרת יהיה מים בלבד, ואת הלכלוך יש לזרוק בפח.

 

כשמדובר בפתיחת סתימה פשוטה כדאי לפתור אותה באופן מקצועי

סתימה פשוטה היא סתימה שיהיה קל לטפל בה ולא תדרוש אמצעים מיוחדים לאיתורה והוצאתה מהצנרת. יחד עם זאת, גם סתימה פשוטה עלולה לגרום לנזק רב. על כן, חשוב להיעזר באיש מקצוע מנוסה לפתיחת הסתימה, שידע לעשות זאת בצורה יעילה ומהירה. למציאת איש המקצוע הטוב ביותר, תוכלו להיעזר בהמלצות.

סְתִימָה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא סְתִימָה