נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

צ'ק ליסט לעל האש ליום העצמאות

זיקוקי דינור

יום העצמאות קרב ובא וכולם נערכים לחגיגות העל האש הענקיות. כולנו אוהבים לצאת אל הרחובות, הפארקים ואל חצרות הבתים, לחגוג את יום העצמאות עם כל המשפחה ועם כל החברים, ולציין את יום הולדתה של המדינה האהובה שלנו על ידי אכילה משותפת, שירה ומפגשים חברתיים. כדי לא לפספס כלום וכדי לוודא שהאירוע הזה אכן עומד להיות מושלם כמו שאתם מצפים ממנו להיות, הכנו לכם צ'ק ליסט לעל האש ליום העצמאות שיעזור לכם לעשות סדר בדברים. אז בואו נתחיל!

 

כל הארץ דגלים, דגלים

אז נכון שביום העצמאות כל הארץ דגלים, דגלים, אבל דבר לא פחות נפוץ מהדגלים הוא המנגלים, מה שהופך את המשפט לכל הארץ מנגלים, מנגלים! גם הקרניבורים וגם הטבעוניים שמבינינו אוהבים לעשות על האש – בשרים, עופות, ירקות וכמובן המרשמלו המיתולוגי בסוף הארוחה, ואין כמו ארוחת ברביקיו טובה כדי לציין שנה נוספת למדינת ישראל.

 

צ'ק ליסט לעל האש ליום העצמאות

אז כדי לעשות את האירוע הזה כמו שצריך, כדאי להכין קודם כל צ'ק ליסט לעל האש ליום העצמאות. יש כל כך הרבה דברים שצריך להכין, כך שגם אם אתם מארחים "רק" 20 איש באירוע צנוע של על האש, יש סיכוי שתשכחו משהו וחבל. אז בואו נראה מה כולל צ'ק ליסט לעל האש ליום העצמאות.

 

הצטיידתם במספיק אוכל?

בין אם אתם מארחים 10 אנשים או 50, קחו בחשבון שאירוע על האש הוא אירוע שאנשים באים אליו רעבים. כולם אוהבים לנשנש נקניקיה ואז כנפיים, ואז יוצאים הקבבים ואי אפשר לוותר עליהם והסטייק? וואו, בוודאי שכולם רוצים לקבל חתיכה ממנו. קחו בחשבון ממוצע של כ-400 גרם בשר לאדם ותוכלו לחשב בקלות לאיזו כמות בשר אתם זקוקים.

 

קשטו את איזור החגיגה בדגלים וקשתות

כחלק מצ'ק ליסט לעל האש ליום העצמאות וודאו שאתם מקשטים את החצר או המתחם בדגלים, קשתות מאירות ופטישי דגל מתנפחים. אווירת על האש ביום העצמאות היא בכל אופן שונה מאירוע על האש שמתקיים בתאריכים אחרים בשנה, וכדאי לתת את האווירה המיוחדת של היום הזה לאורחים שלכם ולעצמכם.

 

הכי חשוב – המנגל!

כמו בכל על האש, גם בעל האש של יום העצמאות הדבר הכי חשוב הוא המנגל עצמו. זה נחמד שהדוד יודע לנפנף ושאבא שלכם מעודד אותו מהצד, אבל בלי מנגל איכותי וטוב זה לא משנה כמה עבדתם קשה, כמה בשר קניתם וכמה חיכיתם לאירוע הזה.

גריל גז מבית היבואנית די אנד אס בע"מ יוכל להבטיח שהעל האש שלכם יהיה איכותי, טעים ובדרגת הצלייה הנכונה. עם מגוון טכניקות ואפשרויות צלייה, מביאים גרילי הגז של היבואנית די אנד אס בשורה של ממש לעולם הברביקיו, ואתם מוזמנים לנסות ולחוות אותה בעצמכם. בתאבון וחג שמח!

 

דגל ישראל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל