נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קצת על מלונות בסיני

חדר שינה

חושבים שסיני זה מקום עם חושות בסיסיות בלבד? נחשו שוב! עם עלייה נרחבת בכמות התיירים הפוקדים את סיני בשנים האחרונות מלונות ישנים שהיו בה עברו שיפוץ וקמו עשרות מלונות חדשים!

המלונות בסיני מפנקים כמו מלונות באירופה ותוכלו ליהנות בהם לא רק מחדרים ממוזגים עם מיטה גדולה ונוחה בעלת מצעים נקיים ושירותים ומקלחת צמודים, אלא גם מבריכות גדולות, חדרי כושר, ספא, סאונות, פארק שעשועים, מגלשות מים, מגרשי כדורעף, מגרשי גולף, חנויות למזכרות ובגדים, מסעדות מפנקות, בארים וכמובן חופים פרטיים, והכל במחירים הנמוכים של סיני. כמעט לכל מלון בסיני גם סוכנות תיירות אשר תציע לכם אטרקציות כיפיות בין אם זה טיולי ג'יפים, טיולי גמלים, שנירקולים או צלילות.

מחירי המלונות בסיני תלויים ברמת המלון. תוכלו למצוא מגוון של מלונות מ-3 ועד 5 כוכבים, והמחירים נעים מ-100 ₪ ללילה ועד 1060 ₪ ללילה (אלו הם מחירים ממוצעים אשר יכולים להשתנות בהתאם לעונות התיירות).

המלונות מתרכזים בעיקר ב"ערים" של סיני- טאבה, נואיבה, דהב, שארם א-שייח ואפילו תוכלו למצוא מלון אחד בסנטה קטרינה.

בטאבה ישנם מלונות 4 כוכבים הנמצאים רק דקות הליכה ממעבר הגבול, וישנו מתחם מלונות נוסף כ-15 דקות נסיעה דרומה הנקרא "טאבה הייטס" בו ארבעה מלונות מפוארים ומפנקים המחוברים בטיילת גדולה ומגרשי גולף. בין טאבה ל"טאבה הייטס" תוכלו למצוא עוד מלון 5 כוכבים העומד בודד על רצועת החוף.

בנואיבה תוכלו למצוא מספר מלונות 3 ו-4 כוכבים המפוזרים לאורך החוף, ובדהב מבחר המלונות די גדול ותוכלו למצוא מלונות מ-3 ועד 5 כוכבים הפזורים לאורך החוף  מאסאלה שבצפון ועד ללגונה שבדרום, כשרובם מתרכזים באזור התיירותי ביותר של דהב – ה"לייטהאוס" (המגדלור). בסנטה קטרינה מלון אחד והוא 3 כוכבים. הוא אחד המלונות הזולים, אם לא הזול ביותר, מבין המלונות בסיני.

בשארם א-שייח המבחר הגדול ביותר של מלונות מכיוון שהיא העיר הגדולה ביותר באזור, ובה נמל תעופה בינלאומי, ועל כן מרכזת את מרבית התיירות בסיני. המלונות בשארם נעים בין 3- 5 כוכבים, רובם הגדול על החוף, אך ישנם גם מלונות יותר במרכז העיר, שאמנם בהם לא תזכו לחוף פרטי, אך הם מפנקים ביותר.

תוכלו למצוא בשארם א-שייח לא רק מלונות מקומיים אלא גם מלונות מרשתות מוכרות בכל העולם כמו הילטון שארם המעולה או מלון האייט היוקרתי. בעוד שבשאר הערים מחירי המלונות היקרים ביותר מגיעים ל-350 ₪, בשארם ישנם מלונות פאר אשר מחירם נעים על סקאלה גבוהה בהרבה (בין 420 ל-1060 ₪ למלונות היקרים ביותר), אך אל דאגה, גם כאן יש אופציות זולות למי שרוצה להנות מהנוחות של מלון אך לא לשלם כל כך הרבה.

המלונות בסיני יציעו לכם דילים מכל הסוגים – החל מלינה בלבד, עד חצי פנסיון (לינה וארוחת בוקר) ועד פנסיון מלא (לינה ושלוש ארוחות ביום). המלונות נתפסים מהר לכן מומלץ מאוד להזמין מלון מראש, בייחוד בזמני החגים שאלו העונות התיירותיות ביותר בסיני.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
לראות את נאפולי ולמות

לראות את נאפולי ולמות הוא משפט שכולנו מכירים, ואכן שום טיול לאיטליה לא יהיה מושלם אם לא הייתם בנאפולי