נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכירו את רשימת דוכני המזון הנפוצים לאירוע בפסח

דוכן מתוקים

חג הפסח מתאפיין במפגשים משפחתיים וחברתיים בין אם מדובר על ערב החג ובין אם על חול המועד.

הפריחה ומזג האוויר הנעים קורא למטיילים לצאת לטיולים והזדמנות טובה לחגוג יום הולדת לילדים בטבע ולשלב אטרקציות כמו דוכני מזון. המאמר הבא יפרט אלו דוכני מזון נפוצים לאירועי פסח.

 

היתרונות של דוכני מזון

השכרת מכונות מזון היא אטרקציה נפוצה ואטרקטיבית מאוד בימי הולדת. בראש ובראשונה המארחים יכולים לארח כמו שצריך מבלי לדאוג להכנות מראש של הכיבוד, בישול, אפייה וההגשה. הם מונעים מעצמם זמן יקר ומאמץ מתיש. שנית, הם יכולים לפקח יותר על הילדים בפעילויות שהזמינו ליום ההולדת ושלישית לספק לילדים את מה שהם אוהבים לאכול באמת. בדרך כלל המכונות האוטומטיות למזון בימי הולדת כוללות לחמנייה עם נקניקיה, פופקורן, סוכר או שערות סבתא, מפל שוקולד וכד'. בדיוק כל מה שילדים אוהבים ומצפים לו. כמובן שלצד זה אין לוותר על עוגת יום הולדת ועל השתייה. מכונות המזון מאפשרות לוותר על הכלים החד פעמיים וניתן להסתפק רק במפיות וכוסות חד פעמיות.

 

אלו דוכני מזון נפוצים בפסח?

בפסח ילדים רבים שומרים על אכילת אוכל ללא חמץ וצריך להגיש להם אוכל שהוכן בכלים מוכשרים או מכונות מזון שהוכשרו לקראת פסח. את הנקניקייה בלחמנייה מקמח לבן מחליפה לחמנייה מקמח מצה או לחילופין פיצה מקמח מצה. אין בעיה עם פופקורן, סוכר או שוקולד. אם רוצים להזמין דוכני מזון הכוללים דברי מתיקה אחרים אפשר לבחור גם בשיפודי פירות, חטיפים כשרים לפסח וכמובן עוגות ללא קמח. לאורחים הבוגרים ישנם דוכנים אטרקטיביים הכוללים סלטים מגוונים וירקות חתוכים, דוכני סושי אם מדובר על אוכלי קטניות, דגים, עלי גפן ממולאים, ירקות מוקפצים ואף דוכנים המשלבים בשרים על האש.

 

כיצד לבחור בדוכני מזון איכותיים?

בין אם בוחרים בדוכני מזון או מכונות מזון חשוב להשכיר אותם מחברה איכותית ומקצועית שיש לה מגוון רחב של מכונות, כלי בישול כמו פלנצ'ה והכשר המתאים לציבור הדתי ולפסח לציבור הכללי. אם מדובר על מכונות מזון הן צריכות להיות מתוחזקות ונקיות. יש לקבל הסבר להפעלה עצמאית של המכונה כדי שלא יהיו תקלות. בנוסף, המכונה צריכה לעבוד בצורה יעילה ומהירה כדי לספק את הכיבוד מבלי המתנה ארוכה בתור. בהנחה ושוכרים מספר מכונות או דוכני מזון סיפוק המזון יהיה בין כה וכה מהיר יותר, כיוון שכל אחד יפנה לדוכן האהוב עליו או יפנה לדוכן שאינו עמוס באנשים רבים. בנוסף, כאשר משכירים דוכני מזון בפסח יש להקפיד על תעודה של הכשר וכך גם ניתן לשכור כלים נוספים וחומרים כמו מקלות לסוכר, פלנצ'ה לצליית בשר, מלקחיים לנקניקיות, קרטונים לפופקורן וכד'. ככל שמקפידים על תכנון ראוי ובדיקה מקיפה, כך האירוע יהיה יותר שמח ויותר כשר.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם עם קלפים
4 הפעלות בימי הולדת

כל הורה מכיר את הרגע המלחיץ הזה, שבו הוא צריך להחליט מה תהיה ההפעלה של יום ההולדת של הילד

ערכת קסמים
קוסם לפורים

פורים הינו חג שלם של ניסים וקסמים. לפי האגדות והסיפורים של פורים ובמיוחד לפי המסורת הדתית, חג פורים הינו