נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שים לי עוד עוקבים

לחצן עוקב

בשנים האחרונות, תרבות צריכת התוכן והמידע השתנתה ללא היכר.

מעיתונים בכל בוקר לצד הקפה, העולם התקדם אל דפדוף במסך הטלפון ושיטוט ברשתות החברתיות השונות.

בעולם בו אנחנו נמדדים על פי כמות עוקבים ומספר הלייקים, כולנו רוצים להיות בטופ.

רכישת עוקבים היא אחד מקיצורי הדרך הנפוצים ביותר, אך האם היא כדאית? מה קורה כאשר רוכשים עוקבים?

 

למה בכלל כדאי לרכוש עוקבים לאינסטגרם?

כאמור, אחד מקיצורי הדרך הפופולאריים ביותר, הוא קניית עוקבים לאינסטגרם. רכישה של עוקבים חדשים תורמת הרבה מעבר לנראות החיצונית של כמות גדולה יותר של עוקבים. רכישת עוקבים מעניקה, קודם כל, יתרון על פני המתחרים. כלומר, לאושיית רשת בעלת מספר עוקבים גבוה משל אחרים, יש יתרון של חשיפה ועניין משמעותי על פניהם. כמובן, הדבר נכון גם לבעלי עסקים. עסק באינסטגרם עם מספר גבוה יותר של עוקבים, ייצור עניין רב יותר אצל לקוחות פוטנציאליים. נוסף על כך, מספר גבוה של עוקבים מסייע לאמינות המוצר אצל בעלי עסקים, ומעיד על איכות התוכן אצל אושיות הרשת השונות. ומעל הכול – מספר גבוה של עוקבים יוצר שרשרת תמידית של עניין אצל עוקבים פוטנציאליים ומסייע לפיתוח של קהל היעד.

 

ממה כדאי להיזהר כשרוכשים עוקבים?

רכישת עוקבים חדשים לאינסטגרם היא צעד שצריך לעשות בקפידה תוך שמירה על חוקי האינסטגרם. אינסטגרם קבעה כי על כל משתמשיה להיות אמיתיים ולפעול בצורה הוגנת. לכן, חשוב לזכור שרכישת עוקבים חדשים ממקורות לא אמינים, עלולה לגרור חסימה מיידית לחשבון האינסטגרם שלכם. אך גם מעבר לחוקי האינסטגרם, רכישת עוקבים מופרזת עלולה ליצור אי התאמה פנימית בפרופיל שלכם. כלומר, יתכן מצב בו יש לכם מספר רב של עוקבים אך מספר מועט יחסית של לייקים. זאת, בשל חוסר שוויון ורכישה לא מחושבת של עוקבים. חוסר שוויון מסוג זה עלול לגרור אחריו חוסר אמינות, שיביא לעזיבה של עוקבים אמיתיים והרחקה של עוקבים חדשים.

 

האם רכישת עוקבים מסוכנת לפרופיל?

כמו בכל סוג של התנהלות ברשתות החברתיות, אנחנו חייבים לעשות שיקולים מקצועיים של יתרונות מול חסרונות. נחשב את היתרונות הפוטנציאליים שנרוויח מרכישת עוקבים אל מול החסרונות שעלולים להיגרם מכך. את היתרון על פני אושיות רשת אחרות ועל פני עסקים אחרים, נחשב מול סיכון אי השוויון בין כמות העוקבים למספר הלייקים שעלול להיווצר. את יתרון האמינות והעדות על איכות התוכן או המוצר, נחשב אל מול סיכון חוסר האמינות שאי השוויון עלול לגרור אחריו. את יתרון שרשרת העוקבים החדשים, נחשב בהתאם לסוג התוכן שלנו.

בסופו של דבר, אין רכישת עוקבים לא מוצלחת, אלא רכישת עוקבים שאינה מחושבת. אם נחשב נכון את כל היתרונות מול כל החסרונות, ונדע לרכוש עוקבים בצורה מושכלת – חשבון האינסטגרם שלנו יתקדם בצורה חיובית ואיכותית.

 

אלף לייקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
וואטסאפ ראשית
מה עדיף טלגרם או וואטסאפ?

וואטסאפ וטלגרם הן שתי אפליקציות המסרים המיידים המובילות בישראל ובעולם, ונראה שהתחרות ביניהן גוברת משנה לשנה – בדמות פיצ'רים