נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכל על שימוש בתחליפי תרופות טבעיים

הכנת תמציות טבעיות

אם בעבר מטופלים שהיו מאמינים ברפואה אלטרנטיבית או בדרכי טיפול וריפוי היו נחשבים לרוחניים ולא מחוברים למציאות, הרי שהיום קיימת תנועה גדולה יותר בהרבה לכיוון תחליפי התרופות הטבעיים. מגוון התמרוקים הטבעיים שמהווים תחליף לתמרוקים ותרופות כימיים הולך וגדל עם השנים, ומתאים את עצמו לצרכים המתפתחים של האדם במאה ה-21. במאמר זה נספר לכם הכל על שימוש בתחליפי תרופות טבעיים.

 

למה תחליפי תרופות טבעיים?

מיד נגיע לנושא המאמר – הכל על שימוש בתחליפי תרופות טבעיים, אך לפני זה בואו נבחן למה בכלל קיים השימוש הנרחב בתחליפי תרופות טבעיים.

רבים מבינים היום שתרופות כימיות הן תרופות שמשפיעות על הגוף בצורה לא טבעית, ומשנה את ההרכב האורגני של תאי הגוף ותפקודו – זאת כדי להתמודד עם בעיה או מחלה מסוימות. בעקבות העובדה שמדובר במוצרים לא טבעיים, קיימת הבנה והכרה עם נושא ההתמכרות לתרופה, הצורך והרצון בהגדלת המינון בחלק מהמקרים ובקיצור – שמדובר על משהו שקיימים לו תחליפים לא פחות טובים.

 

בקבוקונים עם תחליפי תרופות

 

הכל על שימוש בתחליפי תרופות טבעיים

אז כשמדברים על נושא הכל על שימוש בתחליפי תרופות טבעיים, מדברים בעצם על כמה דברים, כשהראשון בהם הוא נגישות. חשבו על הפעם האחרונה שניסיתם לקרוא את דף הוראות השימוש של תרופה מסוימת בקטגוריה – רכיבי התרופה. המילים היו נראות כמו סינית, ולא באמת הבנתם מה מרכיב את התרופה.

כשמדברים על תחליפי תרופות טבעיים תיפגשו בדרך כלל עם מילים ומושגים מוכרים מהם מורכב תחליף התרופה הטבעי, היות והוא מורכב מרכיבים טבעיים שמוכרים לנו כמו לדוגמה אבץ, ג'ינג'ר ועוד.

 

האם יש סיכון בשימוש בתחליפי תרופות טבעיים?

כחלק מההסבר בנושא הכל על שימוש בתחליפי תרופות טבעיים, אנחנו מרגישים מחויבים לענות גם על השאלה האם יש סיכון בשימוש בתחליפי תרופות טבעיים, והתשובה היא – לא. באופן כללי כמובן שבמידה וקיימת רגישות מסוימת לחומר מסוים ממנו מורכב תחליף התרופה הטבעי כדאי להתייעץ עם רופא טרם נטילת תחליף התרופה הטבעי. אבל בגדול שימוש בתחליפי תרופות טבעיים לא מהווה סיכון ממשי היות והוא עשוי רכיבים טבעיים בלבד. כמובן שחשוב לוודא עבור כל תמרוק שתקנו שקיים עבורו אישור של משרד הבריאות.

 

תחליפי תרופות טבעיים לדוגמה

ברשתות הפארם השונות תוכלו למצוא מגוון תחליפי תרופות טבעיים כמו תחליף טבעי לכדורי שינה, תחליפים טבעיים לתרופות הרגעה, תחליפים טבעיים לתרופות לטיפול בקשב וריכוז, תחליף ויאגרה, תחליף טבעי לאספירין, תחליף טבעי לציפרלקס ועוד רבים וטובים.

 

מחירי תחליפי תרופות טבעיים

מחירי תחליפי תרופות טבעיים משתנים כמובן בהתאם לסוג תחליף התרופה הטבעית אותה אתם רוכשים. עבור תחליפי ויאגרה לדוגמה תוכלו לשלם מחיר של בין 149 ₪ ל-550 ₪, הכל תלוי בסוג התכשיר שרוצים לרכוש, הגודל והשימוש שלו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
שמן
מה הן קפסולות CBD?

כולנו שמענו על יתרונות שמן הקנביס CBD כמקל על חרדות וכאבים אך רבים עדיין תוהים עד כמה המוצר בטוח

ויאגרה טבעית
סודות המיטה שלא מכירים

מיניות ומה שמתרחש בחדר המיטות הוא לרוב אפוף מיסתורין וסודיות, ביישנות ולעיתים מבוכה – מה שמביא לכך שלעיתים נוטים

כדורים
ויאגרה גנרית – מה זה אומר?

לפי המילון העברי, "גנרי" משמע "כללי". בעולם התרופות, אפשר גם להגיד שתרופות גנריות הן תרופות שאינן בעלות השם המסחרי