נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך אבחר ארון הזזה מתאים לחדר שינה שלי?

ארון הזזה

שמענו לא מזמן על זוג חברים שקנו לעצמם ארון הזזה לחדר השינה. ההורים הנרגשים יצאו אל חנות רהיטים לפני כמה חודשים ובחרו עבור את ארון ההזזה היפה ביותר שהיה בחנות. כשהמתקין הגיע לביתם, הוא גילה שהארון גדול מידי למידות החדר והוא נאלץ להחזיר אותו אל החנות. כדי שאתם לא תגיעו למצב הזה, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי ולגלות איך אתם צריכים לבחור ארון הזזה שיתאים לחדר השינה שלכם.

 

השלב הראשון בבחירת ארון ההזזה – תבדקו את המידות

כדי שתוכלו לבחור את ארון ההזזה המתאים ביותר לחדר השינה שלכם, אתם צריכים להתחיל קודם כל בשלב המדידות. שימו לב, אין מדובר כאן במדידות של הארון הנבחר, אלא של חדר השינה. סביר להניח שיש לכם נישה בחדר שאתם יודעים שבה הארון צפוי לעמוד. אם כך, גשו אל הנישה ותבדקו את מידות האורך והרוחב שלה. אם יש כמה נישות (ואינכם בטוחים היכן הארון יעמוד) עליכם למדוד את הנישות השונות ולכתוב על דף מסודר את כל המידות. רק לאחר שתסיימו את שלב זה – תעברו אל השלב הבא.

 

השלב השני בבחירת ארון ההזזה – תבדקו מהם הצרכים שלכם

עכשיו, כשיש לכם את המידות רשומות במקום מסודר, אתם צריכים לשאול את עצמכם מהם הצרכים שלכם. אם אינכם בטוחים למה אנחנו מתכוונים, אתם יכולים להיות רגועים. ממש עכשיו נסביר לכם מהם הצרכים שאתם צריכים לבחון:

  • האם אתם צריכים לאחסן בארון בגדי חורף וקיץ?

אם עניתם בחיוב על צורך זה, אתם צריכים לבחור בארון גדול. אם עניתם בשלילה, אתם יכולים להסתפק בארון בסיסי.

  • האם אתם מאחסנים בארון דברים נוספים מלבד בגדים?

אם אתם מתכננים לאחסן בארון דברים נוספים כמו צעיפים, גרביים, כובעים וכו' –  כדאי שתבחרו בארון גדול.

  • האם אתם מתכננים לאחסן בארון דברים של הילדים?

אם התשובה לשאלה זו היא חיובית, אתם צריכים לבחור בארון גדול. אחרי שתבדקו את הצרכים שלכם בנוגע לבחירת ארון, תילחצו על הקישור הבא: https://uliwood.co.il.

 

השלב השלישי בבחירת ארון ההזזה – תבחנו את עיצוב החדר הנוכחי

בשלב זה אתם צריכים לבחון את העיצוב של החדר הנוכחי ולבדוק איזה עיצוב של ארון הזזה יכול להתאים לכם. אם למשל יש לכם פריטים שונים מעץ דובדבן בחדר, כדאי שתבדקו ארונות הזזה שעשויים מעץ זה, כדי להמשיך את אותו קו עיצובי שכבר קיים בחדר.

 

השלב הרביעי בבחירת ארון ההזזה – תבדקו מהו הצבע הדומיננטי של החדר

חשוב מאוד שתבדקו מהו הצבע הדומיננטי שקיים בעיצוב חדר השינה שלכם ותבחרו בצבע שונה לחלוטין עבור ארון ההזזה שלכם. אם יש לכם למשל וילונות בצבע שמנת וסדינים שמנת, אתם צריכים צבע אחר שישבור את גוון השמנת. אנחנו ממליצים לבחור בצהוב בננה, אפור או שחור.

ארון הזזה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים
כמה עולה מיטה יהודית
כמה עולה מיטה יהודית?

מיטה יהודית היא לא מיטה רגילה, היא בנויה לפי עיצוב ייחודי, המאפשר הפרדה וחיבור מחדש של שני צדדי המיטה.

ארון פתיחה
4 יתרונות של ארון פתיחה

ארון פתיחה נחשב לאחד הארונות הנפוצים ביותר שקיימים בבתי אב, בתי מלון ובתים מסוגים שונים אחרים. המומחים בתחום הריהוט