נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לבחור את החברה הנכונה להדפסה על קנבס?

קנבס על קיר

דוגמאות של עבודות קודמות, המלצות מלקוחות מרוצים, מספר שנות הניסיון וכמובן המחיר הם כולם גורמים שיכולים לעזור לנו לבחור את החברה הנכונה לשירותי דפוס. אבל מאיפה מתחילים ומה היתרונות של השירות? הנה המדריך המלא

 

הדפסה על קנבס – כל היתרונות בפנים

השוואה בין סוגים שונים של שירותי דפוס מבהירה את היתרונות של הדפסה על קנבס. קודם כל, הדפסה מן הסוג הזה מתאימה לכל סוגי התמונות. בין אם מדובר על תמונה גדולה או קטנה, השימוש בקנבס מוכיח את עצמו כמסגרת האידיאלית עבור ההדפסה. באמצעות הקנבס ניתן לאחר מכן לתלות את התמונה על הקיר, להשיג בעזרתה יתרונות דקורטיביים ואף להתאים את התוצאה לטעם האישי.

חוץ מזה, הדפסה של תמונה על קנבס היא גם פתרון משתלם. ברוב המקרים, יהיה זול יותר לתאם את ההדפסה על גבי בד קנבס מאשר על סוגים אחרים של בדים. אם רוצים ליהנות מהמאפיינים האלה של ההדפסה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, עדיף לעשות את זה עם קנבס. מכאן והלאה, השאלה היחידה היא רק איך בוחרים את החברה הנכונה שגם אפשר לסמוך עליה.

 

כך תדעו מראש שמדובר על חברה מקצועית

החדשות הטובות הן שניתן לסנן בין האפשרויות שעל הפרק ולהתמקד מלכתחילה בחברה מקצועית. בשביל לוודא שמדובר על חברה שאפשר לסמוך עליה, ניתן למשל לבקש לראות דוגמאות של עבודות הדפסה קודמות שהיא ביצעה. זה יעזור לנו לגבש רושם ראשוני על סגנון ההדפסה של החברה וכמובן גם על רמת הביצוע שלה.

כמו כן, כדאי לנצל את ההזדמנות ולאסוף המלצות. הכי נוח לאסוף למשל המלצות מלקוחות קודמים ומרוצים כגון חברים, קרובים ובני משפחה. אם רוצים לקבל המלצות כאלה אבל לא מכירים אישית אנשים שכבר השתמשו בשירות והיו מרוצים ממנו, ניתן להרחיב את החיפוש ולהיעזר במידע מתוך אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

 

כמה שנות ניסיון צריך בשביל לבצע הדפסה איכותית?

יש גם פרמטרים אובייקטיביים שבהם כדאי להשתמש על מנת ליהנות מהיתרונות של שירותי הדפסה על גבי בדי קנבס. ראשית, כדאי לבדוק כמה שנות ניסיון יש לכל בית דפוס שמציע שירות דומה. אמנם מדובר על שירות יחסית ותיק ושכיח, אבל עדיין יש הבדל בין מספר שנות הניסיון של בתי דפוס שונים. בשביל להבטיח תוצאות טובות, כדאי להעדיף בית דפוס עם ותק מוכח.

לבסוף, כל שנותר הוא לבחור את החברה הנכונה לפי המחיר שאותו היא גובה. כך לדוגמא מומלץ להשתמש במידע שקיים באתרי אינטרנט על מנת לבצע השוואת מחירים, לדעת למה פחות או יותר לצפות מבחינת העלות ולוודא שהחברה שאליה פונים אכן עומדת בזה. אם המחיר הוגן והשירות נראה מקצועי כי העובדים מנוסים, השלב האחרון יהיה להעביר את התמונה או הקובץ להדפסה מקצועית.

צִיוּר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי