נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אישור עקרוני למשכנתא – כך תגיעו מוכנים

יד ומבנה

כולנו מכירים ביטויים השגורים בשפה העברית כמו "בעזרת השם", "בלי נדר", "אם ירצה השם" ועוד.

כל אלו מהווים מעין אישור עקרוני כאשר אנחנו מנסים לקבוע עם חברים, לבקש טובה ממישהו וכו'.

גם בעולם המשכנתאות יש מעין "בעזרת השם" שכזה, שנקרא אישור עקרוני למשכנתא.

אישור עקרוני למשכנתא הוא הדרך שלכם להבטיח שתוכלו לחתום בלב שקט על חוזה רכישת הדירה, תוך ידיעה שהגורמים הגדולים כמו הבנקים או חברות הביטוח אישרו לכם את קבלת כספי המשכנתא.

אבל איך מקבלים את האישור הזה ומה צריך לדעת לקראתו? אל דאגה, אנחנו לא נשאיר אתכם לבד עם העניין הזה: אישור עקרוני למשכנתא – כך תגיעו מוכנים.

 

מי צריך אישור עקרוני למשכנתא?

כל מי שמעוניין לרכוש דירה אך אין ברשותו מספיק כסף על מנת לרכוש אותה באופן מידי, צריך להיעזר בהלוואת משכנתא מהבנק. בין אם מדובר על זוגות צעירים שנמצאים בתחילת דרכם עם הון התחלתי שמאפשר קבלה של הלוואת משכנתא או על זוגות הורים מבוגרים שמעוניינים להבטיח נכס כירושה לילדים שלהם אך אין ברשותם מספיק כסף זמין, אישור עקרוני למשכנתא הוא משהו שהם יהיו זקוקים לו לקראת הרכישה של הדירה.

 

אישור עקרוני למשכנתא – כך תגיעו מוכנים

אישור עקרוני למשכנתא הוא השלב בו הבנק נותן לכם מסמך שמאשר קבלת כספים עתידיים לרכישת הדירה, כך שהחוזה שלכם יוכל להיחתם בקלות ובלי מסמכים נוספים שיעידו על היכולת שלכם לרכוש אותה במלוא הסכום שבו היא נמכרת. קיימות שתי דרכים לבקש אישור עקרוני למשכנתא שכדאי להכיר:

הדרך הראשונה תהיה דרך המוקד הישיר של בנק למשכנתאות – מוקד הקיים עבור כל בנק גדול במדינת ישראל. בפניה מסוג כזה תצטרכו לספר על הפרטים של העסקה לרכישת הדירה וכמובן את גובה המשכנתא אותו אתם מבקשים, תצטרכו להצטייד במסמכים כמו תלושי משכורת, תדפיסים של חשבונות הבנק שלכם וכו', ואז אחד משני תרחישים יכולים להתקיים – תוך כמה שעות תקבלו אישור עקרוני למשכנתא, או שתקבלו סירוב עבור הבקשה למשכנתא מסיבות שונות כמו סכום משכנתא גבוה מדי ועוד.

 

דרך נוספת לקבלת אישור עקרוני למשכנתא

עוד דרך לקבל אישור עקרוני למשכנתא היא על ידי פנייה לסניף המשכנתאות של הבנק שתבחרו לבקש ממנו את המשכנתא, או על ידי פנייה לחברות הביטוח. בסניף תוכלו לשבת עם יועץ משכנתאות שלו תצטרכו להעביר את כל הפרטים עבור בקשת המשכנתא וכמובן את המסמכים שפירטנו קודם לכן. גם במקרה הזה תוך כמה שעות תוכלו לקבל אישור עקרוני למשכנתא. גם כאן קיימת בהחלט אפשרות שלא תקבלו אישור למשכנתא – או בכלל או בגלל גובה המשכנתא שביקשתם לקבל.

 

אמינות, שקיפות, כנות – המפתח לקבל אישור עקרוני למשכנתא

ככל שתמסרו פרטים נכונים ומדוייקים יותר לגביכם, תגישו את המסמכים הדרושים בצורה מסודרת וברורה ותבקשו משכנתא בגובה שהולם את יכולת ההחזר שלכם – כך הסיכוי שתקבלו אישור עקרוני למשכנתא גבוה יותר ובצורה חלקה יותר, ללא בעיות.

 

לא רוצים להתמודד עם זה לבד? אין שום בעיה – הכירו את משכנתא אינפו

אישור עקרוני למשכנתא בפרט ובכלל כל נושא המשכנתא הוא נושא שדורש המון ידע וניסיון, ואין מה לעשות – רובנו לא מחזיקים בידע והניסיון הללו. מהסיבה הזו בדיוק כדאי לכם לבקר באתר של משכנתא אינפו בכתובת https://www.mashcantainfo.com. חברת משכנתא אינפו מציעה ייעוץ משכנתאות על ידי בעלי המקצוע המנוסים והמקצועיים ביותר, כך שכל המסע שלכם בדרך לאישור עקרוני למשכנתא ולקבלת המשכנתא תהיה מלווה באנשים שיודעים בדיוק מה הם עושים. שיהיה בהצלחה!

 

אחוזים ובית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
הלוואה
3 טיפים לבחירת הלוואה

החלטתם שאתם זקוקים להלוואה? המאמר הבא בדיוק בשבילכם. כיום האפשרויות הקיימות בפנינו בנוגע להלוואות, קטנות או גדולות – רבות

הַנהָלַת חֶשְׁבּוֹנוֹת
מהו אישור ניהול ספרים?

בישראל ישנם כול מיני חוקים המעגנים התנהלות חברות באופן תקין. כחלק מכך, קיים אישור ניהול ספרים אשר כול עוסק

מאזניים של שטרות
מה היא רפורמת EBITDA?

ראשי התיבות הארוכים יחסית מעידים על מונח מורכב לא פחות. ליתר דיוק: Earning Before Interest Taxes Depreciation Amortization או

החזרי מס מזונות
החזרי מס למשלמי מזונות

בין אם אתה גרוש או פרוד ומשלם מזונות, יש סיכוי גבוה שאתה אמור לקבל כסף מהמדינה וממס הכנסה. מעוניין