נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באיזו תדירות כדאי לנקות את בריכת השחייה בבית

קרקעית של בריכה

בין אם אתם רוכשים ציוד אוטומטי לניקוי בריכות שחייה, או שמא אתם בכלל מעדיפים ניקוי ידני לבריכות, אתם פועלים נכון בכל מקרה.

בשורה התחתונה, בריכות שחייה הן מענגות ומפנקות כשהן נקיות, לא כשלכלוכים צפים סביבכם.

באיזו תדירות מומלץ לנקות את הבריכה בבית? הנה המידע.

אין מקום מפלט יותר מושלם מאשר בריכת השחייה הפרטית שלכם, אבל היא צריכה להישאר נקייה כדי להרגיש גן עדן. כשמדברים על ניקוי בריכות שחייה, כמובן שיש עולם שלם של אבזור וציוד ניקוי לבריכות שכדאי להכיר. רוצים רובוט עצמאי בשטח? גם יש. בואו נגלה באיזו תדירות מומלץ להסתער על הלכלוך בבריכה. כבר עכשיו אנחנו אומרים לכם, זה הכול תלוי שימוש. הנה כל מה שצריך לדעת:

 

האם יש צורך לנקות את הבריכה בכל יום?

אם אתם מרבים להשתמש בבריכת השחייה בביתכם, אנחנו ממליצים על ניקוי שבועי תדיר. במקרים רבים אנשים מארחים את חבריהם ואת מכריהם בבריכת השחייה, מה שאפילו מגביר את הצורך לנקותה. אגב, במיוחד בימי הקורונה, מומלץ להקפיד על ניקיון שבועי לפחות של הבריכה.

ומה שכתבנו כאן למעלה, מקבל תוקף כפול אם אתם מארחים אנשים בבריכתכם. בגדול, חשוב גם לזכור שישנו ציוד אוטומטי אשר יכול לפעול 7\24 ולדאוג שהבריכה תמיד תישאר נקייה. אתם יכולים לרכוש רובוט לניקוי בריכות שחייה שיעשה את העבודה הזאת בצורה הכי טובה.

 

איזה עוד ציוד לניקוי בריכות שחייה קיים בשוק?

חוץ מרובוטים לניקוי בריכות, יש לכם גם מערכות מלח ומכשירי מלח לטיהור וניקוי בריכות שחייה. מערכות מלח לניקוי בריכות שחייה מאפשרות לכם להנות ממים בעלי מרקם שונה לחלוטין. ממש ככה, מכשיר המלח מבצע מעין המרה של המים לכאלו בעלי מרקם קטיפתי ומלטף.

מעבר לכך שהבריכה תהיה נקייה, אתם תקבלו גם שדרוג בחוויית הבריכה שלכם. מבחינת התדירות של ניקוי בריכת השחייה, חשוב לזכור כלל אצבע כאן. ככל שתשתמשו בציוד ניקוי בריכות מקצועי יותר, ככה תדירות הניקוי במקרים רבים תפחת.

 

ציוד מקצועי לניקוי בריכות שחייה משמע ניקיון לטווח יותר ארוך

בסופו של דבר, אם רכשתם ציוד "חצי כוח" שלא ממש מנקה את הבריכה, אתם תצטרכו לחזור על פעולת הניקוי לפעמים גם יותר מפעם בשבוע. כמובן, בכל הקשור לניקוי של בריכות ציבוריות ובריכות ענק, התמונה משתנה מעט.

לרוב, בריכות ציבוריות יצריכו התקנות של מערכות טיהור וניקוי מים, כולל גם ניקוי תדיר יותר מבריכות פרטיות. וטיפ אחרון מאיתנו, אם כבדה עליכם ההתעסקות של ניקוי בריכות שחייה, יש לכם מומחים שעושים את זה מושלם. אתם מוזמנים להכיר את צוות לגונה בריכות שחייה ותחזוקת בריכות שחייה פרטיות. בעזרת צוות המומחים של חברת לגונה בריכות שחייה, אתם תוכלו לשדרג את חוויית הבריכה שלכם.

 

גלגל ים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון
לנקות את הארונות בבית
איך לנקות את הארונות בבית

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2 חלקים: אלה שמנקים את ארונות הבית שלהם ואחרים שמזניחים אותם. המדריך הנוכחי