נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בדיקת הר ביטוח חינם – התחילו לחסוך אלפי שקלים

שטרות של דולרים

לפני מספר שנים, רשות שוק ההון ביצעה בדיקה בקרב ישראלים וגילתה 6.5 מיליון בעלי ביטוחים כפולים. ביטוחי חיים או בריאות לא נמצאים בראש סדר העדיפויות של המחשבות והבדיקות היום – יומיות שלנו, וכך נוצר מצב שלעתים קרובות ישנם ביטוחים כפולים או סתם יקרים יתר על המידה. במאמר זה, נציג את היתרונות הכלכליים בביצוע בדיקת הר ביטוח – בחינם!

 

בדיקת הר ביטוח

רובנו נתקלנו לפחות פעם אחת בחיים בשיחת טלפון משכנעת מסוכן ביטוח או חברת ביטוח המציעים לנו ביטוח חיים, בריאות או ביטוחים נוספים שלא בדיוק היינו בטוחים שאנחנו צריכים. ההצעה המפתה והנציג האנרגטי שכנעו אותנו, וכך בקלות אנו משלמים כיום אלפי שקלים יותר ממה שאנו אמורים. במאמר זה, ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב על בדיקת הר ביטוח וחיסכון של אלפי שקלים שתוכלו לממש בעקבותיה.

 

מהי בדיקת הר ביטוח?

בדיקת הר הביטוח היא בדיקה המפיקה עבורכם דו"ח מפורט ומעמיק, המציג שלושה דברים עיקריים:

  • האם יש בידיכם ביטוחים כפולים.
  • האם יש לכם ביטוחים מיותרים (כאלה שאתם לא באמת צריכים).
  • האם ניתן להוזיל לכם את דמי הביטוח, ללא שינוי בכיסוי.

 

בעת ביצוע בדיקת הר ביטוח חינם, הדו"ח יופק עבורכם בצורה קריאה וברורה, כולל סימונים ייחודיים אשר יציגו לכם סעיפים בביטוח עליהם כדאי שתבדקו מול חברת הביטוח, קישור למידע נוסף באזור האישי בחברות בהם אתם מבוטחים ועוד.

יש לציין כי בדוח ישנם נתונים שלא יופיעו, דוגמת ביטוחים מוסתרים.

 

חסכון של אלפי שקלים – איך בדיקת הר ביטוח תסייע לכם לחסוך

בדיקת הר ביטוח, בה תחשפו בצורה מסודרת וברורה לכל הביטוחים בהם אתם מבוטחים יכולה לסייע לכם לחסוך אלפי שקלים בעזרת שני נתונים מרכזיים: ביטולי כפל ביטוחים (מספר ביטוחי חיים או בריאות בחברות שונות) והתראה על ביטוחים יקרים שאינם מותאמים למצבכם.

בנוסף לשני הנתונים העיקריים אותם הצגנו מעלה, ישנן כמה עובדות המוסיפות לחיסכון האפשרי. ראשית, התחרות הגדלה כיום בשוק הביטוחים מובילה לתחרות טובה לצרכן, שיכולה להקנות לכם הנחה של עד 50% במקרים מסוימים. שנית, חשוב לציין שמבוטחים רבים לא יודעים שלאחר שנה הנחות רבות על הביטוחים נגמרות.

לבסוף, בשנת 2019 עלות ביטוח ירדה בעד 30%, הנחה שלא ניתנת באופן אוטומטי (אלא רק לאחר יצירת קשר עם חברת הביטוח).

 

מה עושים אחרי בדיקת הר ביטוח?

קבלת הדו"ח המפורט תורמת לכם רבות בחיסכון, אך לא מקדמת אתכם בפועל. כדי לממש את מסקנות הדו"ח, עליכם לפנות לחברות הביטוח ולהסדיר או לבטל את הפוליסות המיותרות והיקרות שברשותכם. תוכלו לעשות זאת באופן עצמאי, אך ניתן ורצוי להיעזר באנשי מקצוע המומחים בתחום ויוכלו לעזור לכם לקבל את ההנחה המשמעותית ביותר שתוכלו לקבל.

מזוודה עם כסף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
הלוואה
3 טיפים לבחירת הלוואה

החלטתם שאתם זקוקים להלוואה? המאמר הבא בדיוק בשבילכם. כיום האפשרויות הקיימות בפנינו בנוגע להלוואות, קטנות או גדולות – רבות

הַנהָלַת חֶשְׁבּוֹנוֹת
מהו אישור ניהול ספרים?

בישראל ישנם כול מיני חוקים המעגנים התנהלות חברות באופן תקין. כחלק מכך, קיים אישור ניהול ספרים אשר כול עוסק

מאזניים של שטרות
מה היא רפורמת EBITDA?

ראשי התיבות הארוכים יחסית מעידים על מונח מורכב לא פחות. ליתר דיוק: Earning Before Interest Taxes Depreciation Amortization או

החזרי מס מזונות
החזרי מס למשלמי מזונות

בין אם אתה גרוש או פרוד ומשלם מזונות, יש סיכוי גבוה שאתה אמור לקבל כסף מהמדינה וממס הכנסה. מעוניין