נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קוברה הדברות – החברה שתטפל לכם בכל המזיקים!

קוברה הדברות

סובלים ממזיקים אך חוששים מהדברה? אין לכם מה לחשוש עם קוברה הדברות, החברה שתטפל לכם בכל המזיקים בהדברה מקצועית ואמינה שתאפשר לכם קיץ נקי מחרקים. קוברה מטפלים בכל סוגי החרקים, הדבורים והצרעות, הנמלים והתיקנים, המכרסמים, הפרעושים והקרציות, לרווחתכם ולרווחת בעלי החיים שאתם מגדלים. 

 

קיץ הגיע? היכונו לחגיגה של מזיקים

הקיץ הינה העונה הבוערת של המזיקים השונים. חלקם מקיצים מתרדמת חורף וממהרים למלא את בטנם בדם שהם מוצצים ממכם ומבעלי החיים שלכם, או להתנפל על ערימות הזבל הריחני שאנחנו משאירים להם. תיקנים, נמלים, פרעושים וקרציות, מכרסמים, דבורים וצרעות, נראה שכל הטבע מסתער עליכם לקראת הימים החמים, ואין לכם יותר סיבות להמנע ממדבירים. לפרטים נוספים על קוברה הדברות הכנסו לאתר הבית.

קוברה הדברות – החברה שתטפל לכם בכל המזיקים!

אם גם אתם סובלים ממזיקים, זה הזמן להפסיק לסבול ולהתחיל ליהנות מקיץ מהנה בגינה או בחצר הבית מבלי לחשוש מעקיצות וגירודים בלתי פוסקים. זוהי רשימה חלקית של המזיקים שבהם אנו מטפלים:

  • פרעושים – הפרעוש הינו יצור זעיר בן 4 מ"מ בלבד המסוגל לקפוץ לגובה רב מאד יחסית לגודלו, הדבר דומה לאדם המזנק מעל בניין בן שלושים קומות. יכולות הזינוק המרשימות שלו יכולות להביא אותו מגובה הרצפה אל פרוות הכלב או החתול שלכם או שולי הבגד שלכם ולהכנס איתכם הביתה. הפרעוש עוקץ ומוצץ דם ועקיצתו מגרדת ולעיתים עלולה לגרום לדלקת עור. חשוב להפטר מהם לקראת הקיץ ולהקדים תרופה למכה עוד באביב כדי לשמור על הבית ועל החצר נקיים מפרעושים למענכם ולמען בעלי החיים שלכם.
  • קרציות – הקרציה הינה טפיל החי על עורו של בעל החיים או עורו של האדם. לרוב אין חשים בנוכחותו עד שלפתע מתחילים לגרד במקום העקיצה. הקרציה מתחפרת עמוק בתוך העור ויונקת דם באמצעות 'קשית' שהיא מחדירה לתוך גופנו. חשוב מאד לא לתלוש בבהלה את הקרציה כשאתם מגלים אותה, אלא לשלוף בעדינות את כל איבריה מן הגוף, שכן חלקי גוף של קרציה עלולים להשאר מתחת לפני העור ולהזיק לכם בריאותית. הקרציה עלולה להעביר לבעלי חיים מחלה הנקראת אלריכיה המתבטאת בחיוורון ועייפות ולעיתים גם חום, ולבני האדם היא עלולה להעביר מחלה קשה הנקראת קדחת המערות שכבר קטלה חיים בעבר.
  • תיקנים – מי לא שונא תיקנים חומים, גדולים ומגעילים שנהנים לראות אותנו צווחים בזמן המקלחת או דווקא שהתוכנית האהובה עלינו מתחילה בטלויזיה. התיקנים אינם רק מבהילים אותנו, הם עלולים לזהם את המזון שלנו ולגרום לנזקים תברואתיים. לכן חשוב לסלקם ולא לאפשר להם להכנס לתוך הבית.

 

קוברה הדברות  – בשבילכם בכל מצב

קוברה הדברות הינה חברת הדברות מקצועית ואמינה בעלת כל האישורים וההסמכות הנדרשות ממשרד להגנת הסביבה. לפרטים נוספים ולהמלצות אנא הכנסו לאתר הבית.

קוברה הדברות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קלף בשרוול
אמן חושים בנהריה

אתם מחפשים פעילות שתוכל להיות מוצלח עבור האירוע הקרוב שאתם עושים בנהריה? חשבתם לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש או