נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הכלב מתגרד? הכירו את הפתרונות המקצועיים נגד פשפשים ופרעושים

הרבעה כלבים

אצל מי מאיתנו לא קרה שפתאום אנחנו רואים את חברנו הטוב ביותר, הכלב שלנו מתחיל להתגרד במהירות שיא במספר נקודות בגופו.

מרוב צורך עז לגרד הוא מתחיל להשתמש בהמון המון כח ואפילו פוצע את עצמו ואנחנו מתחילים לחפש אצלו את היצור הנוראים הנוראיים האלה, פשפשים

ופרעושים.

כיצד אנחנו יכולים למנוע את המפגע הנוראי הזה, מה הדרכים היעילות ביותר למניעה של פשפשים ופרעושים ולמה הם נתפסים דווקא על הכלבים שלנו?

 

איך קורה בכלל מצב שעולה לנו על הכלב החיה המציקה והנוראית הזו?

הכלב שלנו חוץ מחברנו הטוב ביותר הוא גם סוג של ילד שלנו שאנחנו דואגים לו לכל דבר שלו הוא זקוק. אנחנו מביאים את האוכל שלו, את ההגנה שלה הוא זקוק ואפילו את החום ואהבה הכי גדולים שאנחנו יכולים לתת. אחד הדברים שהכלב שלנו צריך יותר מכל זה את אותם הטיולים החוצה הן לפריקת אנרגיה והן בכדי לבצע את צרכיו. הטיולים הללו הם הכרחיים לחיים של הכלב ואולי הם הרגע המאושר ביותר ביום שלו, אבל בטיולים הללו הרבה פעמים אנחנו עלולים לפגוש את המפגעים המציקים האלה שנקרעים פרעושים ופשפשים. המזיק הנוראי הזה עולה על עורו של הכלב ונתפס מתחת לפרווה ומתחיל בעצם לפצוע את הכלב שלנו תוך כדי יצירת גירוד נוראי לכלב.

 

אז מה עליי לעשות אם נתפסו עליו פרעושים?

קודם כל הרבה לפני שאנחנו נדבר על פתרונות כמו חומרים למניעת פרעושים חשוב לבצע מקלחת טובה לכלב עם שמפו שדוחה פרעושים ופשפשים, לבצע שאיבה וניקיון של האזור שבו הוא ישן ואפילו לבצע כביסה לכל הסדינים, הספות וכל מה שהכלב היה יכול להעביר פרעושים דרכו. לאחר מכן נשתמש באחת מן האופציות הן או קולר נגד פרעושים או בקפסולות נגד פרעושים, ויש כאלה שמביאים אותם או ככדור או כחומר שאנחנו מעבירים על הפרווה של הכלב.

החומר שמופץ מן התכשירים הללו הנו חומר כימי מיוחד שהוא מתפזר לאט לאט בגופו של הכלב והוא מתחיל בעצם בתהליך של דחיית הפרעושים והפשפשים מן הכלב באופן מסיבי. החומר יכול לעבוד ב2 צורות, או הרקה של הפרעושים עצמם או בגלל שהחומר שנספג בעור הכלב הוא חומר רגיל, בעת העקיצה של הפרעוש הוא פשוט ימות מהרעלה שנוצרה מהחומר שיש בקולר או בשאר האפשרויות להרחקת פשפשים ופרעושים.

את התכשירים הללו ניתן למצוא בכל חנות חיות מחמד כמעט ואנשי המקצוע שעובדים שם יוכלו לעזור לכם בבחירת התכשיר הטוב ביותר בהתאם למצב הכלב, סוגו וכדומה. לכן חשוב מאוד תמיד לקנות בזמן את התכשירים בכדי למנוע את הסבל של הכלב שלנו מהחיה הנוראית הזו. מחפשים חנות לחיות מחמד? לחצו כאן.

 

חיית מחמד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים