נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שצריך לדעת על קרן 35

קופת חיסכון

קרנות נדל"ן אינן דבר חדש בעולם ההשקעות. הן קיימות מזה שנים רבות וחולשות כמעט על כל תחום שקיים בתעשייה העסקית והציבורית. בתוך קרנות אלו ישנן גם קרנות נדל"ן, ובפרט קרנות נדל"ן בחול, המציעות גישה נוחה וחדשה לאפיקי השקעה בנדל"ן בחו"ל עבור ישראלים רבים. אחת מקרנות אלו, קרן 35, היא כוכבת הכתבה הבאה.

 

איך עובדת קרן השקעה?

קרן השקעה הינה קרן המוקמת למטרה של ביצוע השקעות. הקרן מנוהלת בידי מנהלי קרנות שהינם אדם פרטי או חברות המתמחות בתחום, אשר פועלים לגיוס הון מגופים שונים שעוסקים בתחום (קרנות פנסיה, בנקים, אנשים פרטיים וכד'), ואת ההון הזה מנהלי הקרנות משקיעים בנכסים שונים שנקבעים בהתאם למטרת הקרן (מבעוד מועד).

 

מהי בכלל קרן 35?

קרן 35 הינה קרן נדל"ן המציעה אפיקה השקעה לנכסי נדל"ן שונים בצפון אמריקה (ארצות הברית וקנדה) עבור חברות ומשקיעים פרטיים. כלומר, חברות ומשקיעים פרטיים יכולים להפקיד אצל מנהלי הקרן סכומים שונים (כל אחד בהתאם ליכולתו), ומנהלי הקרן, עליהם נרחיב בהמשך, ישקיעו את כספי הקרן בנכסי נדל"ן שונים ברחבי ארה"ב וקנדה.

 

הנגשה של אפיקי השקעה מעבר להישג ידם של אנשים פרטיים

היתרון המשמעותי של קרן 35 נעוץ בתנאי הסף להשקעה בקרן. חשבו על זה – נדל"ן, ובמיוחד נדל"ן איכותי, הינו נכס יקר שההון ההתחלתי הדרוש לשם השקעה בו, בטח בארץ זרה, הינו גבוה יחסית. לכן, אפשרות ההשקעה בנדל"ן בצפון אמריקה הייתה למשך שנים מחוץ להישג ידם של אנשים פרטיים, כיוון שנדרש לשם כך סכום גבוה במיוחד.

קרן 35 מציעה הזדמנות ייחודית – ההון ההתחלתי הנדרש לשם השקעה בקרן הינו 75,000 ₪! כמובן שלא מדובר בסכום זעום בכלל, אך ביחס לסכומים הנדרשים לשם השקעה אישית בנדל"ן בצפון אמריקה, מדובר בהנגשה משמעותית של התחום. כעת, אפיקי השקעה שונים שהיו שמורים לחברות גדולות ומשקיעים מתוחכמים הפכו לנגישים גם לאנשים אחרים.

 

החברה שמאחורי הקרן

כפי שציינו, לכל קרן יש מנהל קרן או חברה שעומדת מאחוריה. קרן 35 הינה הנציגה הבלעדית של חברת Greybrook Realty Partners הקנדית, שהינה חברת השקעות המתמחה בהשקעות נדל"ן בארה"ב וקנדה, והיא חברת בת של קבוצת Greybrook המתמחה בהשקעות בתחומים שונים.

כלומר, Greybrook Realty Partners הינה זו שבוחרת את אפיקי ההשקעה בהם כספי הקרן יושקעו. מדובר בחברה ותיקה ועתירת ניסיון שמגובה בקבוצת השקעות אדירה, אשר בוחרת את הנכסים והפרויקטים בהם יושקעו הכספים תוך היוועצות בגורמי מקצוע מהמעלה הראשונה.

כמובן, שלפני כל השקעה שתתבצע מכספי הקרן, המשקיעים בה יקבלו מייל עם המידע הנדרש, וככל שהוא מעוניין לבצע את ההשקעה, ההליך עצמו יחל.

 

בשורה התחתונה – מה מיוחד כל כך?

ובכן, במשפט אחד ברור – אפיקי השקעה איכותיים וייחודיים, אשר בעבר היו נגישים לבעלי ממון וחברות גדולות, נגישים לאנשים עם הון התחלתי נמוך יותר, תוך ליווי מקצועי בהשקעה עצמה של חברה המתמחה בתחום זה.

לוח השקעות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים
הלוואה
3 טיפים לבחירת הלוואה

החלטתם שאתם זקוקים להלוואה? המאמר הבא בדיוק בשבילכם. כיום האפשרויות הקיימות בפנינו בנוגע להלוואות, קטנות או גדולות – רבות

הַנהָלַת חֶשְׁבּוֹנוֹת
מהו אישור ניהול ספרים?

בישראל ישנם כול מיני חוקים המעגנים התנהלות חברות באופן תקין. כחלק מכך, קיים אישור ניהול ספרים אשר כול עוסק

מאזניים של שטרות
מה היא רפורמת EBITDA?

ראשי התיבות הארוכים יחסית מעידים על מונח מורכב לא פחות. ליתר דיוק: Earning Before Interest Taxes Depreciation Amortization או

החזרי מס מזונות
החזרי מס למשלמי מזונות

בין אם אתה גרוש או פרוד ומשלם מזונות, יש סיכוי גבוה שאתה אמור לקבל כסף מהמדינה וממס הכנסה. מעוניין