נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה היום ניקוי BDI?

עלות ניקוי BDI

אם אתם מכירים באופן אישי את המושג "ניקוי BDI", אולי יש לכם בעיה מסוימת עם הבנק. כשאדם רוצה ללוות כסף, לקבל פנקס צ'קים או לבצע פעולות מסוימות הקשורות אל כרטיס האשראי, הבנק בוחן באמצעות בדיקה מסוימת האם כדאי לו לאשר לאותו אדם את הבקשה שלו.

באמצעות המלצה מחברה חיצונית המרכזת נתונים שונים, קובע הבנק את ההחלטה שלו. BDI שלילי הוא למעשה אחד הגורמים העיקריים לדחיית בקשות מהבנק. כמה עולה ניקוי BDI שלילי? תשובות במאמר שלפניכם.

 

ניקוי BDI

BDI היא חברה שאוספת נתונים פיננסיים ועסקיים שונים. היא אחת מכמה חברות שאוספות נתונים עבור לשכת האשראי של בנק ישראל. לכן, כאשר הבנק מעוניין בחיווי אשראי על לקוח מסוים, הוא מקבל חיווי אשראי מאחת החברות הללו. בדיקת BDI היא כינוי לקבלת חיווי אשראי בנוגע לבקשה מסוימת של לקוח מסוים של הבנק.

במידה וחיווי האשראי שלילי (בי די איי שלילי), הרי שההמלצה היא לא לקבל את בקשת הלקוח, מסיבות שנוצרו כתוצאה מנתונים שונים. ניקוי בי די איי שלילי הוא הכינוי לפעולה בה משנים את חיווי האשראי לחיובי (בי די איי חיובי), ובכך גורמים לבנק לאשר את בקשתכם.

 

מה משפיע על המחיר?

ניקוי בי די איי מבוצע על ידי מספר חברות שונות. החברות הללו לוקחות את המקרה הפרטי של הלקוח ומנתחות אותו באופן פרטני. לאחר מכן, הן מבינות מה הסיבה בגינה ה-BDI של הלקוח שלילי, וכיצד ניתן לפעול על מנת לנקות אותו.

לכן, המחיר של ניקוי BDI אינו אחיד ותלוי במקרה הספציפי. אפשר להמחיש זאת באמצעות דוגמא מענף מקצועי אחר. טכנאי שמגיע לתקן את המקרר למשל, לא יגבה מחיר אחיד בעבור העבודה שהוא מבצע. המחיר יגבה לפי מורכבות העבודה, הפעולות שביצע הטכנאי והזמן אותו השקיע בתיקון. גם כאן, מחיר ניקוי BDI משתנה בהתאם לסיטואציה.

 

פרמטרים נוספים

ישנם עוד פרמטרים שונים שמשפיעים על בחירת חברה לניקוי BDI. תוכלו לפנות אל חברות שונות ולקבל הצעות מחיר, להשוות בין ההצעות ולבחור את ההצעה המתאימה ביותר עבורכם. למרות זאת, המחיר הוא לא הפרמטר היחיד. בסופו של דבר, תרצו שהחברה שמבצעת עבורכם את הניקוי תהיה חברה מקצועית, מנוסה ומיומנת, על מנת שתוכלו לראות תמורה לכסף אותו שילמתם.

 

פעולה מוכחת

ניקוי BDI הוא דבר מקובל כאשר מקבלים חיווי אשראי שלילי. הניקוי מתבצע באמצעות דרכים חוקיות, בהתאם לכל סיטואציה. למשל, אחת הסיבות לבי די איי שלילי יכולה להיות טעות שאיסוף הנתונים של הנבדק.

במקרה הזה, חברת הניקוי תוכל לזהות את זה ולהגיש בקשה לניקוי הבי די איי השלילי. במקרה ויש תיק בהוצאה לפועל, שבגינו ניתן בי די איי שלילי לאדם מסוים, תמליץ חברת הניקוי לאותו אדם להסדיר את החוב שלו, על מנת שיוכל לנקות את ה-BDI השלילי שלו.

עלות ניקוי BDI

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון
לנקות את הארונות בבית
איך לנקות את הארונות בבית

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2 חלקים: אלה שמנקים את ארונות הבית שלהם ואחרים שמזניחים אותם. המדריך הנוכחי