נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי נרצה להשתמש בדלקן אוניברסלי?

מצית אוניברסלי

בתקופה האחרונה חל שינוי משמעותי בתחום התדלוק החכם. מי שעוקבים אחר אמצעי התקשורת והמדיה, יודעים כי הדלקן סיים את תפקידו ופינה את המקום המכובד לדלקן האוניברסלי שנחשב למתקדם הרבה יותר. השינוי המהותי גרם לשיח ער בקרב מתעניינים בתחום ואנחנו החלטנו לצאת ולבדוק את כל הפרטים אודותיו.

לכן, יצאנו לשוחח עם מי שיודעים דבר או שניים בנושא וחזרנו עם סדרת מדריכים מקיפה בתחום. במדריך הנוכחי והשלישי במספר, נציג בפניכם את התרחישים שיובילו אתכם לשימוש בדלקן המדובר. הישארו אתנו ותצאו חכמים.

 

מה זה בכלל דלקן אוניברסלי?

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החיוניים בנוגע לדלקן אוניברסלי, חשוב להציג אותו בקצרה. שכן, יש מי שמכירים מקרוב את הקודם בתפקיד (ה"דלקן" הבסיסי), אך לא כולם מכירים בשחקן החדש. מדובר בעצם בדלקן שמאפשר לכם, הצרכנים, לתדלק בתחנות הדלק של כלל החברות.

נציין כי עד לא מזמן היה ניתן לתדלק אך ורק בתחנות מסוימות שנקבעו על ידי המפעיל. השינוי הזה בא לידי ביטוי באמצעות רפורמה חדשה שנכנסה לתוקף לא מזמן. יכול להיות ששמעתם עליה, מדובר ברפורמת "הדלקן האוניברסלי".

 

תצטרכו את הדלקן האוניברסלי כשיעלה צורך בפיקוח ובקרה של הוצאות הדלק

אתם תרצו שיהיה לכם דלקן אוניברסלי- אימג'ינריום במצבים שבהם תגלו כי יש צורך בפיקוח על ההוצאות שלכם. חשוב שתדעו כי אנו לא פונים אך ורק ללקוחות פרטיים, אלא גם לבעלי חברות. נסביר את עצמנו ונאמר כי אנשים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר חשבון ההוצאות החודשי שלהם.

כל זאת, כדי להיות מחושבים ולחסוך בהוצאות בתחומים מסוימים. הפיקוח והבקרה יכולים לבוא גם לידי ביטוי בחברות גדולות שמספקות רכבים לעובדים שלהם. כך שמדובר בצורך חיוני וחשוב.

 

אתם רוצים לחסוך, נכון? אם כך – אתם צריכים להשתמש בדלקן אוניברסלי

פנייה אל מי שיש ברשותם דלקן אוניברסלי במשך זמן רב, אתם תגלו שהם יציגו בפניכם נתונים משמחים שנוגעים לחיסכון משמעותי בהוצאות הדלק. אם אינכם מכירים אנשים אלה בקרבתכם, כדאי שתיגשו לרשת ותקבלו את האינפורמציה מגולשים בפלטפורמות שונות, למשל:

  • פייסבוק
  • פורומים
  • קבוצות וואצאפ ועוד

שכן, שימוש בדלקן זה מייעל את תהליך התדלוק ומונע גביית יתר מצד חברות הדלק.

 

תרצו להשתמש בדלקן אוניברסלי כשיהיה לכם צורך בנוחות

מסתבר שרבים בחרו להשתמש בדלקן מסוג זה כשהם הבינו שנמאס להם להחזיק כל הזמן מזומן למקרה שיצטרכו לתדלק. משתמשים אלו דיווחו לנו כי השימוש בדלקן אוניברסלי העניק להם נוחות מקסימלית ואפשר להם ליהנות מתדלוק שקט, מבלי להתעסק באמצעי התשלום בכל תדלוק.

 

לסיום

יש לא מעט מצבים שגורמים לרבים להבין כי עליהם להשתמש בדלקן אוניברסלי. מדריך זה הציג בפניכם את המצבים הנפוצים ביותר, כך שנותר לכם כעת רק להבין אם התרחישים נוגעים לכם ולבחור בדלקן אוניברסלי במידה וכן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב