נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתקני הרמה: בואו להכיר את הקטנים והגדולים

הרמת ציוד כבד

אין ספק שאם העסק שלכם זקוקים למתקני הרמה מסוגים שונים, תרצו לצאת לקניות ולוודא שאתם רוכשים את מתקני ההרמה הכי טובים שיש. במידה ואתם לא מכירים את התחום או שאתם זקוקים לעזרה בבחירת מתקני ההרמה הנכונים לכם, עיינו במאמר שלפניכם וקבלו מספר טיפים חשובים.

 

מלגזות מכל הסוגים

קשה לדבר על מתקני הרמה ולא להזכיר את המלגזות, שכן הן הכוכבות באינספור מחסנים, מפעלים ואפילו בסופרים בגדלים שונים. מלגזה היא כלי רכב מנועי שיכול להרים משקלים מאוד כבדים ולעשות זאת בצורה מדויקת, כך שברור מדוע רבים מבעלי העסקים בוחרים באופציה הזאת. עם זאת, כדאי לדעת שגם בתחום הזה יש מגוון רחב של אפשרויות, כי אתם יכולים לבחור בין מלגזה חשמלית, מלגזה שעובדת על דיזל ועוד הרבה סוגים אחרים של מלגזות. חשוב לבדוק לא רק איזו חברה ייצרה את המלגזה שאתם חושבים לרכוש, אלא רצוי מאוד גם לברר איזה משקל היא יכולה לשאת.

 

אביזרים נלווים

כשמדברים על מתקני הרמה קשה שלא להזכיר גם את כל האביזרים הנלווים שלא פעם יכולים לעזור לנו בפעולות שנבצע בשטח. כדאי לדעת שהיום בתחום האביזרים הנלווים השמיים הם הגבול ולכן חשוב לבדוק באיזה סוגים של אבירים כאלה אתם משקיעים. לדוגמא, האם אתם צריכים כבלים שונים להרמה? חגורות הרמה למשקלים שונים? כבלי פלדה להרמה? אביזרי נירוסטה כמו ווים מסוגים שונים? יש אפשרות לרכוש גם תפסניות הרמה, ואפילו מגנטים להרמה, כך שאין ספק שהמגוון רחב מאוד. בנוסף, אסור לשכוח שלצד כל האביזרים הקטנים, אתם יכולים לרכוש גם מתקני הרמה גדולים במיוחד כמו מנופים חשמליים ועוד, כך שהכול תלוי למעשה בצורך שלכם.

 

הזמנת בודק מוסמך למתקני ההרמה

בין אם בחרתם לקנות מלגזה אחת ובין אם יש לכם סוגים שונים של מלגזות חדשות בעסק, חשוב מאוד לדעת: יש לבדוק את כל מתקני ההרמה לפני השימוש שנעשה בהם. יתרה מכך, החוק קובע בצורה חד משמעית שצריך לבדוק את מתקני ההרמה גם אחת ל14 חודשים. אם תחשבו על זה תראו שיש היגיון בחוק הזה, שכן בפועל אותן מלגזות חשמליות נושאות משקלים מאוד כבדים. לכן, אם אתם רוצים להימנע מתאונות מצערות ומיותרות, ברור מדוע בדיקת מתקני ההרמה צריך להיות גם אינטרס שלכם ולא רק "כי החוק קובע". אם אתם תוהים איך ניתן לבצע בדיקות למתקני הרמה חשוב לדעת שיש לפנות רק אל בודקים מוסמכים, ואין ספק שהכתובת הכי טובה שיש היא חברת שיאן הנדסה -שירות בודק מוסמך למתקני הרמה. כאן תוכלו לקבל מענה מקצועית ואדיב לכל אורך הדרך, כולל ייעוץ ומידע רב אודות מתקני ההרמה הקיימים היום בשוק. התקשרו, הזמינו את שירותי הבדיקה המקצועיים של חברת שיאן ותראו שלא תצטערו.

כלי נהיגה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רכב