נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שירותים לחתולים – איך תדעו שנוח להם שם

גור

לא פעם פונים אלינו מגדלי חתולים ושואלים אותנו איך הם יכולים לדעת אם השירותים שיש להם עבור החתול מתאימים לו. שכן, לעיתים אנו עדים למצבים שבהם נראה שהחתול נמנע מלבצע את צרכיו בשירותים והדבר גורם לנו לתהייה בנוגע לנוחות. כדי שתוכלו לדעת את כל הפרטים החשובים בנושא זה, יצאנו לפגוש את הגורמים שמבינים בעניין באופן מעמיק וחזרנו עם כל התשובות שיאפשרו לכם להיות רגועים ובטוחים.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כפי שאתם כבר יודעים, את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שמבינים דבר או שניים בחתולים ובגידול שלהם. נציין בפניכם כי הגענו אל הגורמים הללו לאחר שכתבנו פוסט בפייסבוק וביקשנו מיודעי דבר לשתף אותנו בכל הידע שיש להם בשירותים לחתולים. לאחר שנכנסנו לשיחה מעמיקה בנושא ביררנו איך אפשר לדעת אם נוח לחתול בשירותים וקיבלנו את המענה המתאים. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם מדריך זה רואה אור והוא צפוי להקל על מגדלי חתולים רבים.

 

מה זה בכלל שירותים לחתול?

למקרה שאתם חדשים בתחום ואף פעם לא גידלתם חתול בתוך הבית, כדאי שתדעו שאתם צריכים שיהיו לכם שירותים לחתול. שכן, חתולים בניגוד לכלבים לא עושים את הצרכים שלהם בקלות מחוץ לבית. אתם צריכים שיהיו להם שירותים מיוחדים שזו בדרך כלל קופסא מיוחדת שמיועדת למטרה זו. בתוך השירותים צריך להיות חול לחתולים שעליו החתול שלכם צפוי לעשות את צרכיו.

 

איך תדעו שהשירותים שלכם לא נוחים עבורו?

בחרנו להציג בפניכם תחילה מצבים שיגרמו לכם להבין שהשירותים הנבחרים לא מתאימים לחתול שלכם. כך תוכלו לדעת שעליכם לבצע שינוי. אם תשימו לב שהחתול שלכם נמנע מלהיכנס אל השירותים – כנראה שהם לא מתאימים לו. כדי שתבדקו אם זה המצב, אתם צריכים לראות אם יש גושים של צואה בחול. במידה ואין כאלו, כנראה שהם לא מתאימים לו והוא מתאפק או יוצא דרך החלון כדי לעשות את צרכיו מחוץ לבית. במצב שכזה, אתם צריכים לחשוב על אחד או יותר מהשינויים הבאים:

  • לקנות שירותים חדשים
  • לקנות חול מסוג אחר
  • לנסות להציב את השירותים באזור אחר

 

איך תדעו שהשירותים שלכם נוחים לו?

אם אתם רואים שהחתול שלכם נינוח והוא ניגש אל השירותים כמה פעמים במהלך היום – אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהשירותים נוחים לו. בדומה להצעה שהצענו לכם בפסקה הקודמת, גם כאן אתם יכולים לבדוק את החול ולראות אם הוא נוקשה ושיש בו שאריות של צואה. אם כן, אתם יכולים לדעת בעצם שהחתול שלכם מרגיש בנוח לעשות את צרכיו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך לדעת שהשירותים של החתול שלכם נוחים לו. מאחלים לכם שהחתול שלכם ירגיש טוב ושיהיה גידול נעים.

חיית מחמד

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים